Yves Rocher Rouge Brillance Végétale rúzs - Sienne

2:04 Varjúlány 0 Comments

Az Yves Rocher új rúzscsaládjának megjelenésekor eldöntöttem, hogy ebből a vonalból kell majd nekem legalább egy: fényes hatást ígért, amit én szeretek, a színválaszték sem tűnt rossznak, a cseresznyeolaj tartalma pedig arra engedett következtetni, hogy ápolni is fog.
Így hát nem haboztam sokat, több hónappal ezelőtt beszereztem a Sienne árnyalatot - majd kipróbáltam, és még én magam sem tudtam eldönteni, hogy jó vétel volt-e.



A csomagolása nekem nem igazán tetszik. A rúzs egy félig fém(hatású)-félig műanyag tokból tekerhető ki, a kissé furcsa formájú kupak pedig ugyanabból az enyhén áttetsző műanyagból készült.

Jól záródik, funkcionális probléma nincs vele, de szerintem lehetne szebb is.


Az illata sem a szívem csücske, klasszikus, enyhén talán gyümölcsös jellegű rúzsillat szeretne lenni, de nagyon mű és egyértelműen túl intenzív.

Az állaga elég különleges: hagyományos rúzsnak tűnik, azonban az ajkak melegétől szinte azonnal megolvad és balzsamszerűvé, már-már olajossá válik.
Majdnem olyan áttetsző, mint egy sűrűbb, pigmentált szájfény, a színmintát építgetnem kellett.

A színe felkenve jóval visszafogottabb, mint amilyennek a csomagolásában tűnik, igaz, rajtam a nude rúzsokkal szemben a sötétebb árnyalatok hatnak viszonylag természetesnek:


Tompa, enyhén rozsdás vörös, sok piros ajakkencém van, de ehhez hasonló biztosan nincs.
A finise valóban elég fényes, azonban a fény viszonylag gyorsan megkopik, és egy-másfél óra után már csak a szín marad meg, amely egészen egy étkezésig kitart.

Én nagyon szeretem az ilyen típusú ajakápoló-rúzs hibrideket még a gyérebb tartósságuk és a könnyed állaguk ellenére is, azonban ez már számomra túl... csúszós. Az olajos jellege miatt egyetlen pillanatra sem érzem azt, hogy biztosan a helyén van - a Bobbi Brown nagyon tapadós szájfényét tudom felhozni ellenpéldának. Arról a ragacsossága miatt folyamatosan tudom, hogy hol van - ez viszont olyan könnyed és szertelen, hogy legszívesebben percenként ellenőrizném.

Ehhez képest hidratáló hatása nincs, tehát még okom sincs a kompromisszumkötésre.

Valahányszor végiggondoltam, mi is a véleményem róla, mindig ott lyukadtam ki, hogy ez a rúzs csak annyit tud egy átlagos darabhoz képest, hogy áttetsző, semmi mást, ennyi pedig édeskevés.

Ebből a típusból sokkal-sokkal jobban szeretem a Catrice gél rúzsait - szebb a csomagolásuk, kellemesebb az illatuk, jobb az állaguk, és még olcsóbbak is.
Ez sajnos részemről most inkább nem, mint igen.

0 megjegyzés: