Too Faced Boudoir Eyes paletta

23:40 Varjúlány 0 Comments


Idestova egy éve rendeltem ezt a palettát, és magamhoz képest gyakran is használom, mégsem volt eddig róla bejegyzés, mert sehogyan sem sikerült megfelelő színmintákat készíteni. Még most sem vagyok maximálisan elégedett, de nem akarom tovább halogatni. :)


A Boudoir Eyes az első képen látható bársonyos-gumis tapintású dobozban érkezik, igyekszem elkerülni a fölösleges dolgok gyűjtését, de ezt még nem volt szívem kidobni.

Maga a paletta fém csomagolást kapott, jól záródik, strapabírónak tűnik és valószínűleg az is, azonban az alsó és a felső rész illesztése "kotyog", némi üresjárata van. Eleinte aggódtam, hogy nagyobb gond lesz belőle, de eddig szerencsére semmi rossz nem történt.

Ami a dizájnt illeti, nekem ez már kicsit sok: a rózsaszínnel valahogy kibékülnék, még az arannyal és a csöppet giccses mintákkal is, azonban ezek együtt az alapszín mintájával nálam már átlépik a határt - sok, egyértelműen sok.


A paletta belsejébe, a tükörhöz illesztettek egy szétnyitható füzetet sminktippekkel, kedves gesztus, de nem hinném, hogy bárki ebből tanulna meg sminkelni.


Felnyitva a palettát egy fokkal letisztultabbá válik a megjelenése, de a tükör körüli arany feliratok szúrják a szemem. A minimalista stílusnak sem vagyok nagy híve, viszont ebben az esetben a kevesebb talán több lett volna.
A tükörért viszont piros pont, talán lehetne nagyobb is, de ekkorával is el lehet boldogulni.
Szintén piros pont azért, hogy nem foglalták a helyet egy nem túl jól használható ecsettel, esetleg applikátorral - nálam ezek azonnal kikerülnek a szemfestékek mellől.



A Too Faced szemhéjpúderek állagáról és eldolgozhatóságáról rengeteg jót hallottam, és egyet is értek ezekkel, azonban minden (jó) tulajdonságnak ára van.

Az összes szín puha, szinte bársonyosak (a krémes jelzőt én nem szívesen használom, mert számomra az a krémes, ami egyben nedves is, de sokan valószínűleg azt tartanák a legtalálóbbnak), hihetetlenül könnyű őket felvenni, ezért érdemes velük óvatosan bánni.

Nem a hagyományos módon pigmentáltak - nem fakók vagy színtelenek, de a könnyű elmoshatóság abból következik, hogy szinte mint áttetsző. Kevésbé vagy jobban, de enyhén mind fátyolos hatású, megkockáztatom, hogy még a bőrszíntől is függ, amire kerülnek, hogy kin mennyire lesznek mélyek az árnyalatok.

Ez az áttetszőség eldolgozás szempontjából a lehető legjobb, viszont a teljes fedés hiánya miatt komoly, igazán drámai, alkalmi szemfestéseket eszembe sem jutna a Boudoir Eyes színeivel készíteni.


In The Buff: Nagyon világos krémszín, csillámmentes, enyhe selyemfénye van. A belső szemzugban csodás.

Fuzzy Handcuffs: Éppen a barack és világosbarna között van, szintén selyemfényű, de még enyhébben az, mint az In The Buff. Ezt a színt szeretem a legkevésbé a kilenc közül, vagyis... szeretném én, de számomra nagyon előnytelen.

Voulez-Vous: Az egyik favoritom, barnáslila a selyemtől valamivel erősebb, fémes fénnyel - a fényviszonyoktól függ, hogy inkább barnásnak vagy lilásnak tűnik, de a piszkos alaptónusa állandó.
Általában a szempillatöveknél használom, de teljes szemhéjon is bevetettem már.

Satin Sheets: Erőteljes arany fényű rózsaszínes bőrszín. A palettában inkább az alapszíne érvényesül, használat közben viszont már az aranyossága.

Sugar Walls: Hol bronzba, hol lilába hajlik, engem a MAC Satin Taupe-ra emlékeztet. Nem voltam biztos benne, hogy szeretni fogom, de szerencsére viszonylag gyakran használom.

Garter Bell: Szürke némi lilás-zöldes játékkal. Ha fényesebb finise lenne, és nem majdnem matt, talán még jobban szeretném, de így is kedvelem. Egy hideg tónusú, világos kiemelőszínnel kombinálva csodás.

Birthday Suit: Aranyló fényű homokszín, nekem sajnos túl meleg árnyalat.

Lap Dance: Az abszolút kedvencem a kezdetektől fogva. A Satin Sheets-hez hasonló, annyi eltérés van közöttük, hogy ennek hűvösebb az alapja. Önmagában is tökéletes.

French Tickler: Fekete arany csillámokkal, amik használat közben érdekes módon inkább már ezüstnek hatnak. Ez a legkevésbé áttetsző, kissé darabos állagú és hajlamos a maszatolódásra.

Én mindig használok szemhéjalapozót, azzal egyik szín esetén sem volt gond a tartóssággal, a nap végén is ugyanolyanok, mint reggel.

Számomra azért nagyon jó hétköznapi paletta a Boudoir Eyes, mert piszkos lila alapszínre épít, és ez a barna szememhez nagyon előnyös, továbbá nem túl meleg és nem is túl markáns. Sajnos még így is akad benne néhány melegebb árnyalat, de még azokkal együtt is hűvösebb, mint a többi "nagy", visszafogott színű paletta.

Ha egy "mindenes" palettát szeretnétek, amivel bármilyen sminket el tudtok készíteni, semmiképp sem gondolnék erre, viszont ha kifejezetten hétköznapra kerestek egy nem túl aranyos-barnás válogatást, akkor egyértelműen erre teszem a voksom - klasszisokkal jobban szeretem, mint a Naked 2-t például, amit szintén hasonló célra szoktak ajánlani.

0 megjegyzés: