Catrice Nomadic Traces limited edition

23:08 Varjúlány 0 Comments

Szinte minden sminkmárka minden nyáron jelentkezik egy bronz-korall kollekcióval némi sötétkékkel fűszerezve. Kicsit talán már unalmas, de klasszikus is egyben. A Catrice sem marad ki a sorból, a legfrissebb limitált kiadásuk, a Nomadic Traces ugyanis erre a színvilágra épül. :)


C01 Wanderluxe


C02 Savanna's Gold

Érkezik két "duo" szemhéjpúder, nekem mindkettő túl meleg tónusú, de az első azért elég mutatós.

C01 Leap In The Dark

C02 Trip Into The Blue

A filc formátumú tusok is állandó szereplői a nyári kollekcióknak, ezúttal barna és kék változat érkezik.

C01 Brave Bronze

Jön egy matt bronzosító is, ami ráadásul világosnak tűnik, de nekem sajnos biztosan túl sárgás lenne. Ennek ellenére sokak kedvence lehet. :)

C01 Nomaddicted To Red

C02 Urban Red

Úgy tűnik, a rúzsceruzák nem és nem akarnak kimenni a köztudatból. A Nomadic Traces része egy narancsba hajló korall és egy tompább korall. Mindkettő szép, de engem még mindig nem nyert meg teljesen ez a kiszerelés.

C01 Wanderluxe

C02 Boundless Peach

C03 Nomaddicted To Red

C04 Trip Into The Blue

A négy lakk közül kettő matt - ezek érdekesek lehetnek, és jól is mutat együtt ez a négy árnyalat, de külön-külön engem nem fognak meg.


Road To Infinity

Utolsóként kapunk még egy tetoválás bélyegzőt. Azt hiszem, én már "kinőttem" ezekből. :)

Nektek hogy tetszik ez a limitált kiadás?

0 megjegyzés: