Az első sminkcuccaim:)

3:17 Varjúlány 1 Comments

A tegnapi, alap sminkszettes bejegyzés írása közben eszembe jutottak az első sminkes holmijaim.:) Nagyon nehezen válok meg bármitől, semmit nincs szívem kidobni, és ezzel most kivételesen jól is jártam: sikerült szinte mindent megtalálnom.:)


Maybelline Affinitone alapozó (03; Light Sandbeige), Maybelline Dream Mousse habos szemfesték (01; Ivory in the Clouds), Maybelline Line Definer filces szemhéjtus, Maybelline Watershine Gloss Diamonds szájfények (03; Ruby Star, 05; Fuchsia Jewel), S-He mono szemhéjpúder, Maybelline Color Mix szemceruza (Cosmic Black), L'Oréal Blush Minerals (40)


Ha nagyon szigorú akarok lenni, akkor nem konkrétan ezek voltak az elsők, például tudom, hogy szájfényem már ez előtt is volt, de az valamilyen gyerekeknek készült kis cukiság volt, szóval... mégis, ezek az igazi elsők.:)


Én akkoriban egyáltalán nem voltam kísérletezgetős típus, szinte mindig ugyanolyan sminket készítettem, új termékeket pedig eszem ágában se volt kipróbálni, ragaszkodtam ezekhez, mert úgy éreztem, nekem tökéletesek. Igazság szerint a többet még most is imádok közülük, ráadásul azt hiszem, nagy hatással voltak a mostani sminkelési szokásaimra. A tus például.... ez a kis filces darab egy életre megszerettette velem a pilláim tövében húzódó fekete vonalat.:) El kell mondanom, hogy nagyon elégedett voltam ezzel a termékkel, nagyjából másfél évig -filces kiszerelése ellenére!- hibátlan volt. A krémes szemfestékek szeretete is itt kezdődött, mai napig megdobbantja a szívem ez a drágaság, bár ma már úgy látom, hogy van ettől tartósabb is. A szürke szemceruzák iránti szerelmem is itt kezdődött, a mai napig úgy látom, hogy sokszor érdemes a fekete helyett ilyenért nyúlni, mert kissé természetesebb hatású lesz a végeredmény. Bár most már azért úgy látom, hogy ez a ceruza igencsak kemény, a puhább, krémesebb állagot mostanában jobban szeretem. Az első préselt szemhéjpúderem... nos, igen, a mai napig szeretem a fehéres-ezüst higlighterszíneket. Jó ideje nem használtam már ezt a S-he monot, most azonban, hogy megint beletapickoltam, rá kellett jönnöm, hogy hiba volt mellőzni, mert egész szépen pigmentált, ráadásul az állaga se vészesen rossz.
Az alapozóról már kifejetettem a véleményem egy bejegyzésben, régebben szerettem, azt hiszem, leginkább azért, mert csak alkalmanként használtam, így a szárító hatását nem érzékeltem annyira, na meg nem is próbáltam jobbat... ma már azt mondom, ez egy felejthető darabja az első kis készletemnek.
Ami ellenben örök szerelmem marad, azok a Watershine Diamonds szájfények... imádom ezeket a mai napig, nagy szívfájdalmam, hogy kivonták a forgalomból, mert azóta se találtam hasonló kedvenceket, bár szerencsére alaposan feltankoltam belőlük.
A pirosító... nos, azt ajándékba kaptam, de bevallom, soha nem szerettem igazán, szerintem borzalmas a kiszerelése. A színe nem lenne egyébként rossz, elég univerzális árnylat, szinte mindenhez el tudom képzelni, és használgattam is, de.... eh, soha nem volt  igazi kedvenc.
Ami nem került fel a képre, pedig rendszeresen használtam, az a szempillaspirál. Ennek az az oka, hogy abból nem volt ilyen jól bevált kedvencem, már akkor is váltogattam őket, több-kevesebb sikerrel. Úgy emlékszem, hogy ami nagyon megnyert magának, az a Maybelline Colossalja volt.


Ésss... igen, úgy látszik, nagyon szerettem akkoriban a Maybelline-t.:)


Nektek mik voltak az első darabok? Később is szerettétek őket, kedvenccé váltak, vagy most már azért gyengébbnek találjátok őket?:)

1 megjegyzés: