Catrice Hidden World szemhéjfesték

6:48 Varjúlány 2 Comments

 Catrice Hidden Woerld Eyeshadow Soufflé (02; Yes, I Wood!)

Mikor bejelentették ezt a kollekciót, tetszett ugyan, de nem varázsolt el. Ellenben élőben.... teljesen beleszerettem! Nagyon szeretem a krémes dolgokat, legyen az akár pirosító, akár szemfesték, és folyékony highlighterre is régóta vadászom már... mindemellett szerintem a szájfények se sikerültek rosszul, bár azoknak a hazacipelését -egyelőre- sikerült megállni.
A legkedvesebb a beszerzett dolgok közül számomra most a szemhéjkrém, úgyhogy ezzel kezdem a tesztsorozatot.:)



A csomagolás nekem nagyon tetszik, aranyos ez a szalagos minta a kupakon. A tégely üveg, így aztán egy kis súlya is van, úgy tűnik, a tető is elég strapabíró anyagból készült, a záródással sincs gond... semmibe nem tudok belekötni.:)


Több habos szemfestékkel is találkoztam már, viszont én egyiket se éreztem annak, soha nem is értettem, hogy miért nevezik őket habosnak, esetleg mousse-nak.... az én szótáramban ez valami pihekönnyű dolgot jelentene, és azok közül, amiket eddig próbáltam, egyik sem volt igazán az. Ez ellenben olyan. Naaagyon nagyon könnyű, tényleg habos, puha.



Ami miatt nem tudtam otthagyni, az a színe. Eldolgozva csak egy icipicit tér el a bőrömtől, viszont van egy gyönyörűséges selymes fénye, amit imádok. Próbáltam többféleképpen is lefotózni, javarészt vissza is adják a színét a képek, de... élőben én még sokkal-sokkal szebbnek látom.:$
Több helyen is olvastam, hogy hasonló az Urban Decay Sin szemhéjpúderéhez, amit én élőben sajnos nem ismerek, de a képek alapján én is látok köztük azonosságot.
Hétköznapi, natúr sminkekhez is remek választás lehet, akár önmagában, akár alapként használva, fantasztikusan mutathat úgy is, ha csak a szélein átszaladtok egy sötétebb színnel, de akár -és én így fogom inkább használni- erőteljesebb szájhoz is szuper lehet, mert nem feltűnő, nem veszi el a figyelmet az ajkakról, de mégis, ott egy kis plusz.

És akkor következzék az, ami a krémes festékek gyengéje szokott lenni... a tartósság. Szorgosan figyelgettem, és sajnos bő négy óra elteltével bizony egy icipicit megmoccant, de tényleg csak minimálisan. Ezt én nem érzem tragédiának, jómagam is csak úgy vettem észre, ha direkt erre koncentráltam, ráadásul alap használatával, vagy ha porral fixáljuk, ez kiküszöbölhető.:)

Összességében: A krémes festékek rajongóinak mindenképpen ajánlom ezt a kis szépséget, de szerintem azok is bátran megpróbálkozhatnak ezzel az árnyalattal, akik nincsenek oda a hasonló kencékért, mert ha az egész szemhéjra nem is válik be nekik, a szemzugba higlighterként zseniális lehet ez a szín.

2 megjegyzés:

  1. ajj annyira nagyon tetszik:( nálunk miért nincs catrice ?:( Szerinted lesz valamikor ?:(

    VálaszTörlés
  2. Thündérke: Hozzánk se rég hozták be, szerintem azért idővel eljut mindenhova, mert kezd elég népszerű lenni.:)

    Zsú: Eh, kár -vagy épp szerencse?XD-, hogy nem igazán járok Tescoba... de ha egyszer betévedek egybe, mindenképp meglesem, köszönöm.:)

    VálaszTörlés