Februári kedvencek

9:59 Varjúlány 1 Comments

Nagyon gyorsan elszaladt ez a hónap, talán azért is, mert ez picit lustálkodósabb időszak volt nekem, ilyenkor pedig mindig rohan az idő.:)
A januári visszafogottság után végre előkaphattam az élénkebb holmijaimat, az öltözködést és a sminkelést egyaránt beleértve.:)
Essence Vampire's Love Shimmer Powder, Catrice Defining Duo Blush (020; Peach Sorbet), Essence Legends Of The Sky pirosító és Vampire's Love zselés pír


Sosem gondoltam volna, hogy eljön az az időszak, amikor a pirosítók lesznek a nagy kedvenceim... nos, bekövetkezett ez is. A hónap elejétől fogva teljesen belehabarodtam ezekbe a kis szépségekbe, a reggeli rutinsminkem részei lettek. A Catrice pirosítót még karácsony előtt kaptam, a tökéletes hétköznapi barack, a Legends Of The Sky már kicsit vadabb, de én zöldes szemfestéshez imádom.:)
A zselés pirosító is nagy kedvencemmé vált, pedig eleinte nagyon féltem tőle, de nekem szuperjól működik szerencsére.:)

A pirosítók mellett a másik "kattanásom" ez a highlighter volt, az aranyos fénye és a barackos Catrice pír nagyon szépen működik együtt.


L'Oréal Accord Parfait púder, Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever), E.L.F. Mineral satírozóecset, Cartice mono szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)


Mindig hangoztatom, hogy a száraz bőröm miatt nem igazán szeretem a púdereket, és ez így is van, viszont ebben a hónapban mégis nagyon sokszor előkaptam ezt a régi kompaktomat, mert ha a Garnier BB-jét használtam, muszáj volt valamivel mattítani az arcomat. Erre se mondom azt, hogy tökéletes, úgy érzem, még ez is szárít picit, de még mindig a legjobb, legfinomabb szemcséjű préselt púder, amit eddig használtam.

A szemceruza állandó kedvencem, most is sokat használtam, szintén ez a helyzet a Catrice szemfestékkel, szuper kis rózsaszín tónusú matt bőrszín, eldolgozáshoz szinte mindig ezt használom. És ha már eldolgozás... még mindig nem vallom azt, hogy mindig minden sminkből el kell távolítani az összes éles vonalat, de... mégis hű társammá vált az utóbbi hetekben ez az ecset, csak ajánlani tudom.:) 


Catrice Ultimate Colour rúzsok (060; Oh Juicy!, 120; Call The Ambulance), H&M szájfény, Essence Hoping ajakbalzsam


Ebben a hónapban valahogy kicsit mellőztem a szájfényeimet, és döntően inkább rúzsokat használtam, azokból is élénkebb színeket. A Cartice rúzsokról már sok jót írtam, most se tudok nagyon mást mondani, szeretem a csomagolásukat, az állagukat, a színválasztékukat... mi kell még?:)
A narancsos árnyalat azóta kedvencem, amióta megvettem (Tudom, régóta ígérgetem már a tesztet róla, de sajnos történt egy kis baki a képekkel... de azért igyekszem pótolni.), a Call the ambulance-t pedig jellemzően akkor kapom elő, ha a klasszikus piros rúzst soknak tartom, de mégis valami erőteljes színre vágyom.

Mint írtam, viszonylag ritkán nyúltam februárban szájfények után, ez alól kivétel a H&M mesés kis cseresznyéje, ami bár csak a hónap közepén került a birtokomba, de mégis... szerelem.:) Annyira cuki, már csak emiatt is szívesen használom, máris félek, hogy el fog fogyni.

Ajakápolók terén is egy cukiság fogott meg, méghozzá az Essence kiárusított tégelyes balzsama. Szeretem az illatát, az állaga se rossz és most nekem a hatása is elegendő volt, pedig nem kenegettem folyton, legfeljebb naponta egyszer, bár már így is hiányzik legalább a fele. 


Essence Nail Art Twins (07; Chuck, 08; Gabriella), Essence Legends Of The Sky (05; Take My Red Away), Essence Circus Circus (03; Applause, Applause)


Lakkok terén is egyértelműen a nagyon színesek kerültek előtérbe most nálam, a Nail art twins alapszíneket továbbra is szívesen kenegetem, mattító fedőlakkal is kipróbáltam a fenti kettőt, nekem úgy is nagyon tetszettek.:)
A pirosmániámat is sikerült kiélnem, méghozzá több fronton: ezzel a különleges pinkbe hajló árnyalattal a Legends of the sky trendkiadásból, és a Circus Circus dupla lakkjával, aminek a csomagolásáért nem rajongok, de kárpótol a kis kényelmetlenségért a gyönyörű csillámos rész.


Essence BTGN fedőlakk, Essence vaníliás-almás kézkrém


Maradva a kéznél-körömnél, muszáj megemlítenem az örök kedvencemet, a BTGN fedőlakkot, amiből immáron a második üvegcsét fogom kiüríteni, nekem nagyon bevált.:)
Az Essence kézkréme is a favoritommá vált ebben a hónapban, pedig amikor behozták őket, azt hittem, így, a tavasz közeledtével már nem lesz rá szükségem... tévedtem. Tudom, hogy sokaknak nem nyerte el a tetszését ez az almás verzió, nekem szerencsére nincs gondom vele.


Essence Legends Of The Sky gyűrű, Beyoncé Heat Rush EDT


A bizsuk, kiegészítők viselését most nem vittem túlzásba, amit gyakran hordtam, az az Essence gyűrűje, élénk lakkokkal, felsőkkel szerintem szuperül mutat.:)
A múlt hónap parfümmentessége megtetté a hatását, most belevetettem magam az illatokba. Többfélét is használtam, de ami a kedvencem volt, az a Beyonce Heat parfüm kicsit könnyedebb, nyáriasabb változata, a Rush. Ezt se mondanám egy friss-gyümölcsös illatnak, de nem is annyira "forró", mint a sima Heat. Domináns benne a barack, én a szívjegyében egy csöppnyi vaníliát is érzek.
Egyébként szerintem elég hasonló a múlt nyári Escada illathoz, a Taj Sunsethez, én azt egyedül annyiban éreztem másnak, hogy volt egy kis füstössége, nos, ennek az egyáltalán nincs.

Huh, bár nem volt rossz hónap a február, mégis várom már a márciust, a tavaszt, most már úgy érzem, elég volt a télből.:)

Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban?
Várjátok már a tavaszt?:)

1 megjegyzés:

  1. Az essence Legends Of The Sky pirosító színe nagyon tetszik :$ barackos jól látom ugye ?*-*

    VálaszTörlés