Az öt kedvenc parfümreklámom

10:17 Varjúlány 1 Comments

Azt hiszem, a parfümök promóciós videói között akad jópár, amely nem is csupán reklámnak, inkább kisfilmnek mondható. Bevallom, én imádom nézni ezeket, ezért arra gondoltam, összeszedem egy csokorba nektek a kedvenceimet.:)

5. Cacharel Noa
Nem az én illatom, de valamiért mégis kötődöm hozzá. Ennek a filmecskének a hangulata szerintem tökéletesen illik hozzá, annyira békés.



4. Miss Dior Cherie
A parfümért nem vagyok oda, de ez a zene egyszerűen zseniális választás.

 

3. Lancome Trésor Midnight Rose
Számomra egyértelműen a tavalyi év legjobb reklámfilmje ez, szuperek a fények, hangulatos és fiatalos, remek nyitás ez a Lancome-tól a húszas korosztály felé.

 

2. Chanel N°5 - Audrey Tautouval
Ha a többi nem is, ez már egyértelműen átlépi nálam a rövidfilm kategóriáját, egyszerűen fantasztikus, és az a vonat... imádom a vonatokat!



1. Chanel N°5 -  Nicole Kidmannel
Ez a legeslegnagyobb kedvencem, imádom, úgy ahogy van, mindenképpen többnek érzem egy puszta reklámnál, szórakoztató, hangulatos, emellett nekem szuperül átadja azt az életérzést is, amit képvisel ez az illat.


Nektek melyik a kedvenc kisfilmetek, reklámotok?:)

1 megjegyzés: