Vegyes vásárfia

7:04 Varjúlány 2 Comments

Bár az utóbbi időszakban sminkes dolgok terén vásárlási stopot tartok, de azért mégis összejött egy-két egyéb holmi, arra gondoltam, egy bejegyzésben gyorsan megmutatom nektek ezeket.:)

Taft hajegyenesítő balzsam,  Balea Trend it up szárazsampon

Jó ideje nem volt már olyan hosszú hajam, mint most, amit egyébként imádok és eszem ágában sincs levágatni, de... kicsit másképp kell kezelni, mint amikor még rövidebb volt, ezért az elmúlt pár hétben előszeretettel keresgéltem különböző hajápolási holmikat. Végül mégis egy régi kedvencemet vásároltam újra, nem is tudom már, hányadik flakont fogyasztom a Taft egyenesítő kencéjéből, azt hiszem, a közeljövőben szánok majd neki egy teljes bejegyzést is.:)
A szárazsamponok eleinte nem igazán érdekeltek, mert inkább száraz, mint zsíros hajam van, de mostanra mégis kíváncsi lettem... a frufrum miatt lehet, hogy praktikus lenne. Elsőre a Baleás tűnt a legszimpatikusabbnak, majd kiderül, hogy beválik-e.:)


 Fekete hajráf, Palmolive Thermal spa tusfürdő

A hidegebb időszakban imádom a sapkákat, viszont ahogy jön a jó idő -és szerencsére azt hiszem, most már tényleg jön-, mindig előkerülnek nálam a hajráfok. Reggelente ha nem áll sehogy a frizurám, és nem is tudok vele mit kezdeni, ez a leggyorsabb megoldás, gyorsan fel tudom dobni vele a hajam. Most csak egy egyszerű kis feketét szereztem be, nem túl érdekes, de legalább mindenhez passzol.
Az éppen használt tusfürdőm is kiürült a napokban, helyette egy régebben már beváltat vettem újra, a Palmolive termálos családjának Turkish bath-ját. Nagyon szeretem egyébként a Thermal spa termékeket, talán a kék szemcsés a kedvencem, na meg a sötétebb zöld, de most valamiért emellett döntöttem, talán az illata ennek volt a legcsábítóbb... nagyon friss, könnyed, tiszta, igazi tavaszidéző.:)


Mint láthattátok, sminkes dolgokból nem szenvedek hiányt, köszönhetően annak, hogy ha látok egy kis szépséget, képtelen vagyok ellenállni neki. Ellenben a ruhákkal más a helyzet... szeretem, szeretem ezeket is, de valahogy nem tudnak lázba hozni.  
(Talán jól mutatja ezt az is, hogy utoljára a Glamour-napokon vettem ruhaneműt, ellenben sminket... hajaj, szaporodott azóta is a készletem.)
Emiatt néha elég szegényesnek érzem a ruhatáram, a téli holmik még talán hagyján, de a tavaszi és a nyári dolgaim rászorulnak némi frissítésre.
A kockás inget még januárban kaptam Anyukámtól, azóta már többször is volt rajtam, nagyon megszerettem, ha kicsit melegebb lesz, akkor is biztosan sokszor előkapom majd. A pulcsit pedig Nagyimtól kaptam a héten, már fel is avattam, tegnap is ezt viseltem, látszik is egy picit a sminkes bejegyzésben, a színéért odáig vagyok.:)

 

Ezt a kis szépséget is a minap kaptam, szintén Anyuméktól.:) Általában jobban szeretem a nagyobb, pakolósabb táskákat, mert azok ha úgy alakul, a suliba is megteszik, viszont most ez a kis keresztbevetős is nagyon tetszik, szuper lesz tavassal kabáthoz, kardigánhoz egyaránt, és ugye pirosmániás vagyok.... :$

A hajas kencékről igyekszem mihamarabb írni.:)

Ti vettetek valamit mostanában?:) Készültök már a tavaszra?:)

2 megjegyzés:

  1. A szárazsamponra kíváncsi vagyok, hogy beválik-e. És szép az inged színe is. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.:) Én is nagyon kíváncsi vagyok már rá... igyekszem mielőbb letesztelni.:)

    VálaszTörlés