Catrice Hidden World Illuminating Base

8:32 Varjúlány 0 Comments


Mint már írtam, az első fotókon különösebben nem ragadott magával ez a kollekció, de ami felett akkor végképp átsiklottam, az az "illuminating base". Mígnem a Krémmánián olvastam, hogy ez sokkal inkább egy folyékony higlighter, mint bázis. Onnantól nem volt kérdés, hogy mindenképp meg kell néznem magamnak, és mivel a teszter elnyerte a tetszésem, haza is jött velem.:) 



Innentől tehát úgy írok róla, mint egy higlighterről, bázisként szerintem használhatatlan, ahhoz túl csillogó. Viszont akkor az elnevezés.... elég megtévesztő, ez mindenképp mínusz pont. 

A csomagolás szerintem egészen aranyos, viszont egyáltalán nem praktikus, csakúgy, mint a pirosító esetén. A gond itt is a termék állagából adódik... ugyanis egy elég folyós dologról van szó, amit ha így, a kupakjával lefelé tartanánk, bizony kinyitáskor egy jó adag kifolyna belőle - így jártam én is az első használatkor. Ha megfordítjuk, úgy már kiküszöbölhető ez, viszont akkor is lesz egy kis probléma vele: sajnos egyáltalán nem lehet befolyásolni, hogy mennyi jöjjön ki a csőrös fejen. Maga a tubus elég kemény műanyag, ezért nyomkodni csak minimálisan lehet, sajnos kicsorgatni, kirázogatni kell inkább a terméket.
A kupak szerencsére jól zár, de... sok egyéb jót nem tudok elmondani a csomagolásról. Biztosan unjátok már, hogy mindig ezzel jövök, de szerintem ebben az esetben is a pumpás kiszerelés lett volna a legjobb.


Kinyomva egy ezüstös-opálos fényű fehéres folyadékkal találjuk szembe magunkat, aminek -számomra- kellemes, tipikus krémillata van, de ez az arcon már nem érezhető. Mint már írtam, bár híg, de annyira azért nem, hogy csordogáljon, szerintem az állaga pont jó.:)


Eldolgozva egy nagyon finom fényű, ezüstös-fehéres dologgal találjuk szembe magunkat, amiben icipici csillámok vannak, de az arcon ez már tényleg csak centiméterekről nézve észrevehető, egyébként csak egy egészséges fénynek tűnik.:)
Aminek nagyon örülök, az az, hogy nem barackos-bőrszínű, sokakkal ellentétben én jobban kedvelem az ilyen, inkább fehérbe hajló higlightereket, az én világos bőrömön ezek sokkal természetesebbnek hatnak, szinte láthatatlanul teszik plasztikusabbá az arcomat, ellenben az aranyos-rózsaszínes fényűekkel. Tehát szerintem ettől a fehérségtől se kell megijedni, ez ne tántorítson el titeket a vásárlástól.:)

Amióta megvan, minden nap használtam az arcomon, nekem nagyon bevált, nem feltűnő, nem érzem úgy, hogy diszkógömbbé változtatja a kobakom, és mindenki ezt nézi, csak picit szebbnek, ragyogóbbnak látom az arcomat, ráadásul a tartósságát is jobbnak érzem, mint bármelyik por állagú termékét, nekem késő délutánig simán a helyén marad.:)

Összességében: Két dolog van, amit nem szeretek ebben a termékben. A hibás elnevezése és a csomagolása. Viszont ha ezt félreteszem, mindent imádok benne, ráadásul drogáriában én még hasonló funkciót betöltő folyékony, krémes dologgal nem találkoztam. Akit valaha is érdekelt, hogy milyen lehet egy folyékony higlighter, de nem volt még alkalma beszerezni ilyesmit, én azt mondom, csapjon le rá gyorsan.;)

0 megjegyzés: