Douglas Absolute Pastel limitált kiadás

10:07 Varjúlány 0 Comments


Nagy kedvenceim a Douglas sajátmárkás ötrészes palettái -amiket úgy látszik, sajnos kivontak a forgalomból:(-, így aztán nagyon megörültem neki, amikor megtudtam, hogy tavaszra készülnek egy különkiadással.:)
A kollekciót az idei egyik nagy trendirányzat, a pasztell köré fonták, ami bár alapvetően tetszene, de nekem sajnos nem igazán áll jól...
De ezért nézzük, mivel örvendeztetnek meg minket.:)



Két mono szemhéjpúder érkezik,  egy cuki levendula és egy pezsgőszínű, ami a képek alapján elég csillámosnak tűnik.


Kapunk egy sima sötétszürke ceruzát is.:)


Jön egy új szempillaspirál is, aminek a keféje elég újszerűnek tűnik, kíváncsivá is tett, viszont úgy rémlik, mintha a Catrice új szortimentjével is érkezne valami hasonló... mindenesetre ebben a formában látok fantáziát.


Ezúttal egy szájfényt is megtalálhatunk a sajátmárkás termékek között -azt hiszem, ez eddig nem volt, legalábbis én nem futottam össze vele-. Ez számomra kissé olyan... semmi extra, szép, szép, így, képeken keresztül annyira nem fogott meg, de azért biztosan megnézem majd közelebbről is.:)

Összességében nagyon örülök neki, hogy bővül a Douglas sminkkínálata, még akkor is, ha ezzel a pasztelles kiadással most nem találtak be nálam.

Nektek hogy tetszik ez a limitált kollekció?:)

0 megjegyzés: