Cukiság a H&M-ből:)

6:50 Varjúlány 6 Comments


A debreceni kirándulós bejegyzésben már elejtettem pár szót arról, hogy a H&M-ből hazajött velem egy kis cukiság.:) Nos.... szájfénymániás lévén persze, hogy egy ilyen kencének nem tudtam ellenállni.:)



A kis apróság nagyon alaposan be volt csomagolva egy áttetsző műanyag dobozkába -egyébként volt még belőle zöld és sárga is, de mivel a piros a kedvenc színem, ez jött velem haza, bár a többi is nagyon aranyos volt.:)


Azt hiszem, erre a termékre egyértelműen igaz, hogy a csomagolásával fogja meg az embert... engem ez a cseresznyécske -amit egyébként először almának néztem... mindig is jó voltam biológiából XD- teljesen elvarázsolt.
Egész erős műanyagból készült, kibontás után se éreztem gagyinak, nem is vészesen könnyű, a színe is szuper szerintem, ahogy a kis szára felé sötétedik, az nagyon élethűvé teszi... és ha már a szára: nagyon örülök neki, hogy az a rész rugalmas gumiból készült, így nem kell óvatoskodnom vele, attól tartva, hogy letörik.;)
Csak később jutott eszembe, hogy kissé talán hasonlít a Baviphat termékekre, bár azokhoz élőben még nem volt szerencsém.:)


A cseresznye tetejét lecsavarva egy kellemes, gyümölcsös, de eléggé mű illat fogad, amit bevallom, én imádok, de lehet, hogy másoknak talán túl szintetikus lenne. A nyitással-záródással egyébként nincs gond, megakad a kupak menete a tégelyében, úgyhogy attól nem kell félni, hogy szétjönne a táskánkban.


A szájfény állaga nagyon könnyed, már-már zselészerű, ezt nagyon szeretem benne. Hihetetlenül jól siklik az ajkakon, ez egyébként valamilyen szinten elvárás is, tekintve, hogy ez bizony egy ujjal kenegetős termék, amiért én köztudottan nem rajongok, de most kénytelen vagyok elnézni, mivel pont ez a különlegessége ennek a kis csodának.:) 


Már az üzletben sejtettem, hogy nem a pigmentáltság lesz a legerősebb tulajdonsága ennek a terméknek, látva, hogy van belőle sárga és zöld is. Ez a gyanúm be is igazolódott, csak egy nagyon enyhe, pirosas színe van, és a fénye se tolakodó, de azért látszik, hogy van valami az ember száján.
A tartósságát átlagosnak mondanám, én ivás után is újra szoktam kenni. Amit nagyon szeretek benne, az a hidratáló hatása... én egy szájfénytől elvárom, hogy ne szárítson, viszont ez túlteljesíti ezt: úgy tapasztaltam, hogy segít a kissé kiszáradt ajkakon, persze azért nem ez a fő profilja.:)

Összefoglalva: Azt hiszem, aki rajong a szájfényekért és a cuki termékekért, nem fog tudni ellenállni neki, de ez nem is baj, mert szerintem egy egészen jó holmiról van szó.:) Remek kis hétköznapi, kenegetős darab lehet, bár nem túl intenzív a színe, kárpótol érte a remek állaga, a csodás illata és a hidratáló hatása, ráadásul az ára se vészes. Nem tudom nem ajánlani.:)

6 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon cuki! méghozzá a jófajtából, kedvet kaptam én is, hogy vegyek egy ilyet :)

    VálaszTörlés
  2. Ha tetszik, szerintem megéri beszerezni egyet.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki :)
    Mennyi az a nem vészes ár? :)

    VálaszTörlés
  4. Monika: Hú, nem vagyok benne teljesen biztos, de azt hiszem, 700 volt, plusz mínusz egy százas.:)

    VálaszTörlés