E.L.F. Mineral ecsetek - a véleményem tartós használat után

7:42 Varjúlány 0 Comments


E.L.F. Mineral ecsetek: alapozó, ferde pirosító, korrektorecset, laposecset és pufiecset


Jó sokáig húztam-halasztottam ezt a bejegyzést, ezért elnézéseteket kérem, ami a mentségem lehet, hogy mostanra mindet alaposan leteszteltem, a lehető legtöbb termékkel.:) Újabb fényképeket nem készítettem, nem láttam értelmét, azt hiszem, abban a bejegyzésben, ahol az első benyomásaimról írtam, elég jól látszik minden, az ecsetek állapota pedig nem változott, szóval...:) De ha szeretnétek, természetesen szívesen készítek új képeket.


Amit egységesen elmondhatok mindről, az az, hogy a külsejük nagyon megnyert, kifejezetten tetszik ez a világos nyél. Nagyon kényelmes kézbe venni őket, strapabírónak, erősnek tűnnek, mind kézre áll. Soha egyikből se jött ki egyetlen szál sem, még az első mosások után se. Mind külön-külön műanyag tasakba csomagolva érkezett, emiatt bő fél napig szellőztek, mert egyszerre volt műanyagszaguk és faillatuk -gondolom, a nyél miatt-, de ennyi idő elég is volt arra, hogy teljesen elszálljon mindkettő.:) Amitől féltem, az az, hogy ezeket a világos szálakat befogják a használt termékek- nos, szerencsére ez a gyanúm alaptalan volt. Egy alaposabb mosás után pontosan olyanok, mint új korukban, pedig... nos, bevallom, elfoglaltabb napjaimon volt olyan, hogy közel egy hétig állt piszkosan a tartójában az alapozóecset.
Nos, azt hiszem, már a fentiekből is látszik, hogy általánosságban nagyon elégedett vagyok velük, de azért írok mindegyikről külön is pár sort.:)



E.L.F. Mineral alapozóecset:
Nagyon régóta szerettem volna már kipróbálni egy ilyen hagyományos cicanyelvecsetet, annak ellenére, hogy a legtöbben ezt nem tanácsolják, mondván könnyen csíkos hatást érhetünk el vele. Bevallom, én eleve mindig kételkedtem ebben, mert számomra sokkal logikusabbnak tűnik az, hogy egy sima felülettel simogassuk a bőrünkbe az alapozót, minthogy egy kabukiszerű ecset fejével. Az első használattól kezdve most már teljesen biztos vagyok benne, hogy így is van. A legtöbb alapozóval nagyon jól működik, egyedül talán a túl folyósakkal nem lesz az igazi az eredmény, emiatt nem lett a legszebb a Maybelline Affinitone-jával. Ellenben a picit sűrűbb, normál állagú alapozókkal zseniális. A Burjois Healthy Mix Serumjával, a L'Oréal Accord Parfait-jával, a Maybellelline Dream Satinjával egyaránt remek párost alkot. Sőt, még a Garnier BB krémével is szebb hatást értem el, ha a kezem helyett ezt használtam.
Ami számomra kicsit meglepő volt, az az, hogy a habállagú, krémes alapozókkal is szuperül működik, holott ezekről általában azt halljuk, hogy a kéz melege is segít az eldogozásban. Nos, rám ez sem igaz, azt hiszem, nincs alapozó, aminél fontosabb lenne az, hogy picit felmelegítsük, megolvasszuk, mint a Max Factor Miracle Touch-a. Kézzel soha nem értem el vele olyan szép eredményt, mint ezt az ecsetet használva.
Ezek után bátran ki merem jelenteni, hogy soha, semmilyen más eszközt nem fogok használni alapozásra, minden lánynak csakis hagyományos alapozóecsetet ajánlok.:)

E.L.F. Mineral ferde pirosítóecset:
A legfontosabb elvárásom ezzel az ecsettel szemben az volt, hogy kényelmes legyen a használata. Nos, ezt maradéktalanul be is váltotta. Nagyon szépen az arcomra tudom simítani vele a por állagú pirosítókat, mindemellett pihepuha... azt hiszem, végleg parkolópályára kerülnek a drogériás pirosításra használt ecsetkéim, mert ez simán veri mindet. Aki szeretne kipróbálni egy ferde pirosítóecsetet, annak mindenképp ajánlom.:)

E.L.F. Mineral korrektorecset:
A korábbi bejegyzésben, amikor az első benyomásaimat osztottam meg veletek, említettem, hogy ezt az ecsetet leginkább krémes szemfestékekhez szeretném használni. Nos, erre sajnos nem vált be nekem, a hab állagúakat csak nagy nehézségek árán veszi fel, a keményebbekkel szintén nehezen boldogul, a folyékonyabbakkal kapcsolatban pedig olyan érzésem van, mintha túl sokat szívna magába. Plusz sajnos nekem a szemhéjamra kicsit nagy is. Ellenben az eredeti funkcióját, a korrektor eloszlatását zseniálisan végzi, sőt, én alapozóhoz is be szoktam vetni, amikor kisebb felületeken akarok nagyon precízen dolgozni. A szemem alatt és az orrom mellett nagyon hatékony, ennek a megvásárlását se bántam meg, még akkor se, ha arra nem tudom használni, mint amire elsődlegesen szerettem volna.

E.L.F. Mineral szemhéjpúderecset:
Az első tapasztalataim nagyon jók voltak ezzel az ecsettel kapcsolatban, később azonban kissé lankadt a lelkesedésem. Nem rossz, csaak... ebből úgy érzem, van jobb is. A formája jó lenne, nem is vészesen túl nagy, se nem túl puha, se nem túl kemény, de.... úgy érzem, nem ad le elég festéket. Lehet, hogy ez a világos szőrnek köszönhető, és csak azért érzem így, mert látom, hogy a sok festék van a fején, mégse kerül belőle a szememre elég, holott talán még többet kéne felvenni. Mindenesetre bár használni fogom, ez az ecset nem lesz a legnagyobb kedvencem. 

E.L.F. Mineral pufiecset:
Vitathatatlanul erre volt már leginkább szükségem az öt ecset közül, mivel ilyet máshol nem nagyon tudtam beszerezni, viszont füstös szemhez szerintem alapkellék. Én nem vallom azt, hogy a szemsminkünkből minden határozott vonalat, élt el kell dolgoznunk, van, amikor jó pont erre rájátszani, de más esetekben valóban elkél egy ilyen pufiecset. Én nagyon elégedett vagyok ezzel a kis szépséggel, a legtöbb szemes sminkem készítésekor utolsó lépésben átfutok az egészen vele, belülről kifelé haladva, és ez már elég is arra, hogy szépen egymásba mossa a színeket. Az én szemhéjamhoz egy icipicit sajnos nagy, így bár néha jól jönne a mélyítővonalban és a szemöldökcsonton is, oda nem tudom használni, viszont talán pont ezért, a mérete miatt megy olyan gyorsan vele a satírozás.


Összefoglalva: Mind az öt ecsettel nagyon elégedett vagyok, biztos, hogy sokáig lesznek hű társaim. Az alapozóecsetről ódákat tudnék zengeni, az valóban szerelem lett, de a többi is bevált. Csak ajánlani tudom őket, ha picit jobb, másabb ecseteket szeretnétek, mint amik a drogériákban megtalálhatók, esetleg szeretnétek nagyobb választékból szelektálni, de nem horror áron, akkor irány az E.L.F. webshopja.:)

0 megjegyzés: