Catrice Hidden World krémpirosító

8:04 Varjúlány 0 Comments



Bár mostanra nagyon megszerettem a pirosítókat, világ életemben bajban voltam velük. A legnagyobb gondom a tartósság: a por állagúak szinte alig pár percig látszanak az arcomon, és annyira is csak nagy kínlódások árán. Erre jelentenek megoldást számomra a krémes termékek, úgy tapasztaltam, ezek jóval tartósabbak, mint a hagyományos társaik. Viszont sajnos elég gyér színválasztékban találkoztam eddig velük a drogériák polcain, emiatt nagyon örülök, ha egy-egy limitált kollekcióban is felbukkan ilyesmi. Nagy boldogságomra a Catrcie Hidden Worldjében is van egy, következzenek a tapasztalataim róla.:)



Tetszik ez a kis műanyag tégely, most még az sem zavar, hogy nem üvegből készült, és a kupak babarózsaszínje is találó szerintem ehhez a kiadáshoz. Jól záródik... összességében nagyon tetszik ez a csomagolás a szememnek, viszont sajnos egyáltalán nem praktikus.
Szinte soha nem vagyok oda a tégelyes kiszerelésért, nem szeretek így belenyúlkálni a dolgokba, mert utána rohanhatok is egyből kezet mosni, ráadásul nekem általában hosszú körmöm van... gondolom, mondanom sem kell, hogy ez mivel jár. Különösen bosszant az ilyesmi, ha látom, hogy a termék állaga megengedné a pumpás kiszerelést, ugyanis a szemhéjkrémhez hasonlóan most is egy nagyon könnyű, habos állaggal van dolgunk, csak ez esetben még folyósabb, hígabb, és emiatt ráadásul sajnos hajlamos a kupakra tapadni némi pirosító.


Ami ezúttal is teljesen lenyűgözött, az a termék színe. Szerintem gyönyörűséges.:$ Igazából annyira nem különleges, talán a tégelyben még egyedibbnek is mutat, felvive, a bőrön viszont már "csak" egy nagyon bájos, friss pink árnyalat, ennek ellenére teljesen megnyert.
A pigmentáltságát nem mondanám szuperjónak, de szerintem különösebb probléma sincs vele. Az arcomon egy rétegben nagyon enyhe, jobban tetszik, ha picit építgetem, de ebben talán nem vagyok a legjobb tesztalany, mert nekem például ahhoz, hogy értékelhető eredményt érjek el, a vámpíros pirosítózseléből is jóval többet kell használnom, mint másoknak. A tartóssága... nos, körülbelül három-négy órát bír ki, ami az én arcomon remek teljesítménynek mondható, főként a porállagúakhoz viszonyítva, azonban a Max Factor Miracle Touch krémese még ettől is többet bír, persze annak az ára is jóval magasabb.

Amint még muszáj megjegyeznem, az az, hogy sajnos én a csomagoláson sehol nem látom feltüntetve az árnyalat nevét. Engem még akkor is zavar ez a "nevetlenség", ha csupán egy színben kapható az adott termék.


Összességében: Nagyon jó kis pirosítónak találom, ráadásul hihetetlenül bájos ez az árnyalat. Lehet, hogy a minősége egy fokkal alulmarad a drágább krémes termékeknél, viszont én úgy gondolom, hogy még így is megéri beszerezni. Amit nagyon sajnálok, az az, hogy nincs az árnyalatnak neve, valamint azt, hogy nem pumpás kiszerelésű.

0 megjegyzés: