Essence Fruity trendkiadás!

9:02 Varjúlány 0 Comments

Azt hiszem, egyre gyorsabban közeledik a tavasz, mert már az Essence is előállt egy friss, tavaszias, gyümölcsös limitált kollekcióval, nézzük, miket fog tartalmazni.:)  





Eyeshadow sorbet (01; Peach Beauty, 02; Banana Joe, 03 One Kiwi A Day)


A krémes festékeket én mindig örömmel fogadom, nincs ez másként most se, a Banana Joe különösen tetszik a képek alapján.:)





Blush Sorbet (01; Smoothie Operator)

Engem ez a pirosító -legalábbis csomagolását tekintve- kísértetiesen emlékeztet a Catrice Hidden World hasonló kencéjére... de azért erre is kíváncsi vagyok.




Lipbalm (01; Peach Beauty, 02 Very Cherry)

Hüm... azt hiszem, ez a fotó sajnos elég keveset mutat ezekről az ajakbalzsamokról, de elsőre tetszik az ötlet, a többi majd kiderül. 




 (01; Banana Joe, 02 Peach Beauty, 03; Very Cherry, 04; One Kiwi A Day, 05; Mashed Berries)


Ahogy már megszokhattuk, lakkokat is tartalmaz a kollekció, a színek itt is szép pasztellesek, a kis "moszatosakra" kíváncsi leszek, hogy mutatnak majd felkenve. 




(01; Stay fruity, 01 Smells like strawberry...)


Két fedőlakkot is tartalmaz a trendkiadás, az egyik -ha jól sejtem- gyümölcsillatú lesz. Nyami.:)



(01; Fruit Punch To Go)


Valamint cuki kis körömmatricák is lesznek.:) 


Nekem összességében bár tetszik a kollekció, úgy érzem, nem nekem találták ki... túl pasztell.:) De a krémes dolgoknak, mint mindig, most is nagyon örülök, a világos szemfestéket és a pirosítót már nagyon várom.

Nektek hogy tetszik?:)


* A képek forrása.

0 megjegyzés: