Nyerj egy Paul Frank Lip Smackert!

10:58 Varjúlány 28 Comments



Olyan rég volt már játék, ráadásul ráakadtam erre az isteni illatú ajakbalzsamra.... :)


Ha nyerni szeretnétek, nincs más dolgotok, mint nyilvánosan követni a blogot, majd írni ide egy hozzászólást.:)

Amennyiben azt is bepötyögitek, hogy miből szeretnétek többet/kevesebbet látni az oldalon, az egy plusz esélyt ér, csakúgy, mint az, ha lájkoljátok a facebookon a Girls' Cornert. Ha ezt is megtettétek, kérlek, írjátok meg, milyen néven.:)


A játék jövő szombat, azaz március 17-e este nyolcig tart, hajrá!:)

28 megjegyzés:

  1. Hát nekem nagyon tetszik a blogod, jó, hogy ilyen sok bejegyzés születik :D Nekem ami nem annyira tetszik az a betűtípus xD
    Itt Panni néven követlek, Facebookon Panni Zachár :)

    VálaszTörlés
  2. szia
    orsi gamauf néven követlek fb-on. gamauf.orsi@gmail.com
    kedvences és több körömlakkos posztokat szeretnék! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    eniko425 néven követlek, facebookon Enikő Hruby.
    Én step by step sminkeket olvasnék szívesen többet :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    n_norii. néven követem a blogot, és Nóri Fodorként lájkoltalak :) Jó lenne megnyerni. Köszi a lehetőséget (:

    VálaszTörlés
  5. Szia! Izolda néven követlek a blogon, Facabookon Baczoni Izolda néven. Én igazából úgy szeretem a blogodat, ahogy van, pont ezért bármilyen témájú bejegyzésből szívesen olvasnék még többet. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, Rita néven követlek, szeretem az összehasonlítós bejegyzéseket, valamint nagyon tetszett a krémes szemfestékes bejegyzés is :) Facebookon Rácz Rita néven lájkkoltalak! Nagyon cuki ennek a szájfénynek a csomagolása :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Zsanett néven követlek itt, Miczki Zsanettként fb-on. Én szeretnék outfit postokat ha lehet :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Jelentkezem én is a játékra, Tündi néven követlek, fb-n Trancsik Tünde néven! Jöhetnének outfites posztok meg még körömlakkos posztok is ^^ Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Eni,Encsi néven követlek, és a FB oldaladat is lájkoltam Krizsán Enikő néven. Én is körömlakkos postokat és outfites képeket szeretnék még. ^^
    Köszi a játékot!

    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Julcsi néven követlek és nagyon szeretnék nyerni :)

    VálaszTörlés
  11. jjajj de édes :)

    Nóra néven követlek,FB-n Nora Pirosként. Step by step sminkeknek én is örülnék ^^

    VálaszTörlés
  12. KaMii néven követlek, facebookon Patera Kamilla :)
    összehasonlítós postok jöhetnek még :)))

    puszi, köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  13. Patrícia néven követlek, fbon pedig Fekete Patrícia néven vagyok, és lájkolva is vagy.
    Szívesen olvasnék szemtusokról, körömtrendekről. A trendkiadásos posztjaidat nagyon szeretem, azt mindenképpen folytasd! :)

    VálaszTörlés
  14. szia, meg vagyok elégedve, jó sok sminket készítesz. így tovább!

    VálaszTörlés
  15. szia! tempty.hu néven követlek, Sándorné Geri Valéria néven lájkollak, termék review posztokat olvasok a legszívesebben.

    VálaszTörlés
  16. Szia,
    Rékaa. néven követlek. Facebook-on Réka Tóth néven lájkoltalak.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  17. Szia, Netti néven követlek. :)
    Köszi a játékot! ^^

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Hello! Mlnahab néven követlek ,Fb-on Hajdu Zsófia néven! Lehetne kicsit több körmös bejegyzés,mert nagyon ügyesen csinálod! :)

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Kriszti néven követlek, FB rougeandstyle blog-gal
    Én nagyon szeretem a ruhás bejegyzéseket, a tavaszi gardróbátrendezés volt az egyik kedvencem, szóval az ilyen jellegűk jöhetnek^^

    VálaszTörlés
  22. Szia! Dyah néven követlek! :)
    lájkoltam a Facebook oldalt és szívesn néznék videókat és outfit-es posztokat :))
    köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Vattacukor néven követlek, FB: Beautycrumbs
    Outfit bejegyzéseket látnék szívesen :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Renii néven követlek
    Fb-n Nagy Renáta
    Videókat látnék :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  25. Szia, Dorka Kovácsként követlek itt, facebookon Dorka blogol néven. Jöhetne outfit és videó.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  26. szia!
    facebookon Niki Kerekes néven követlek és outfit-es posztok jöhetnek!
    köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Mandragóra néven követlek, Facebook: Toldi Katalin
    Outfit és körömtrend bejegyzéseket látnék szívesen =)
    Köszi a játékot =)

    VálaszTörlés