Balea szárazsampon

11:43 Varjúlány 1 Comments



A vásárfiás bejegyzésnél említettétek, hogy kíváncsiak vagytok a véleményemre ezzel a termékkel kapcsolatban, nos, akkor itt is van.:)

A szárazsamponok mostanra úgy gondolom,  nagyjából bekerültek a köztudatba, így most nem részletezném, mire is való, csak gyorsan dióhéjban: akkor vehetjük hasznát, ha már jót tenne a hajunknak a mosás, de erre épp nincs időnk, mégis szeretnénk a lehető legtöbbet kihozni belőle. Ilyenkor jön a szárazsampon, aminek az a funkciója, hogy kicsit frissebbé tegye a hajkoronánkat.:)
Alapvetően nekem nem hajlamos a hajam a zsírosodásra, persze, normál mértékben igen, de inkább kicsit száraznak mondanám. Ennek ellenére jó ideje szemezgetek már a szárazsamponokkal, mert a frufrum miatt mégis gyakrabban kell hajat mosnom, idegesít, ha már nem az igazi, pedig a hajam többi része még simán kibírna egy napot.

Hosszas vacillálás után elsőként a Balea ilyen termékét vettem meg, köszönhetően a kedvező árának és a rikító csomagolásának. El kell mondanom, hogy nekem kifejezetten tetszik ez a zöldes absztrakt minta, a kupak is jól záródik... tehát a külsőségekkel elégedett vagyok.:)

Az illata elég intenzív, én nem csak használat közben érzem, néha nap közben is megcsap, főként, ha az arcomba fújja a szél a hajamat. Egy kellemes citrusos aroma lenne ez egyébként, viszont én sajnos néha érzek benne némi szúrós tisztítószerillatot is... nem lesz a kedvencem, sőt, engem néha még kifejezetten irritál is, de ez nagyon szubjektív dolog, és igazából még én is el tudom viselni, szóval azért annyira nem vészes.:)

A használata szempontjából fontos az, hogy az én hajam sötét... márpedig a szárazsampon fehér. Többektől is hallottam már, hogy ez problémát jelenthet, nyilván jobban meglátszik egy sötétbarna, esetleg fekete hajban, ha benne marad pár szem por, mint egy szőkében. Nos, én úgy tapasztaltam, hogyha a hátoldalon lévő címke szerint használom, tehát körülbelül két arasznyi távolságból fújom a hajamra, nincs semmi gond, egy alapos kifésüléssel és egy két-három percnyi hajszárítóval való átfújás után nyoma sincs. Viszont ez a két-három arasznyi távolság nem biztos, hogy mindig betartható, például pont a frufrunál és a hajtöveknél, de akár egyszerűen meg is csúszhat a kezünk. Ilyenkor azonban nem egyszerűen kis porszemek lesznek a hajunkban, hanem egy egész tincset beszínez a por, az én hajamon olyan hatása volt, mintha ősz csíkok lennének. Rémisztő elsőre, de szerencsére ez is könnyen eltüntethető hajszárítóval, úgyhogy attól nem kell tartani, hogy pont a használata miatt lennénk kénytelenek hajat mosni.:)

A hatása szerintem nagyon jó, megemeli a lelapult tincseket, összességében frissebb hatást kölcsönöz, a frufrummal például csodát tesz.:) Viszont ez a hatás -bár nem is ígér ilyet- egyáltalán nem tartós, reggelente használtam, ilyenkor estére már ugyan olyan volt a hajam, mint előtte.:)

Összességében: Szuper találmánynak tartom a szárazsamponokat, ugyan még ez az első, amit kipróbálok, de úgy érzem, mindent összevetve egy egész jó termékről van szó. Teljesíti, amit elvárunk tőle, gyorsan frissebbé teszi a frizuránkat, ugyanakkor úgy tapasztaltam, hogy még sötét haj esetén sem áll fenn annak a veszélye, hogy -megfelelő használat mellett- a fehér por látható lenne a hajban. Az illata nem lesz a kedvencem, de az biztos, hogy a rohanós napokon jó barátok leszünk.:)

1 megjegyzés:

  1. Ó, sajnálom.:( Én se szeretem, de azért elviselem, ellenben anyukámnak még tetszik is. Azt hiszem, ez tényleg szubjektív.:/
    Próbáltál esetleg másik fajtát, aminek kellemesebb az illata?

    VálaszTörlés