Catrice Cruise Couture limitált kiadás

16:16 Varjúlány 2 Comments

Új hónap, új trendkiadások.:) A Catrice már elő is rukkolt az újdonságaival, a kollekció a Cruise Couture névre hallgat.:) 





Először is kapunk egy szép ötrészes palettát.  Szerintem nagyon igényesen néz ki, de -legalábbis így, a képeken keresztül- nem fogott meg.


 01; Nautica


A kollekció tartalmazni fog egy új zselés tust is, méghozzá tengerészkék színben. A fekete verzióját nagyon szeretem.:) 



 010; Black


A Lashes to kill szempillaspirál vízálló változata is a kiadás része lesz- még nem próbáltam spirált a Catrice-től, de nem is hinném, hogy ezzel fogom kezdeni... nem vagyok oda a vízálló pillafestékekért. 



050; Apricot Smoothie


Nagyon-nagyon szeretem a márka duo pirosítóit, ezért örültem volna, ha egy új, limitált árnyalatot kapunk belőle, de sajnos nem így történt, ugyanis ez a szín az alapszortiment része. Viszont élőben ha lehet, még szebb, mint a képeken.:)



01; Welcome To Pink Tropez, 060; Coralista


Cuki szájfényekkel engem mindig kilóra meg lehet venni.:) Főként a második tetszik, remélem, az applikátora más lesz, mint a régebbi Catrice szájkencéknek, nekem azok szörnyen kényelmetlenek voltak. 



110; Shy Flamingo, 220; Mrs. Brightside

Mindkét rúzs nagyon tetszik, és már vadászom is rájuk egy ideje, mert az alapszortiment részei....



 01; Hi, Society!, 02; Jetsetter, 03; Welcome To Pink Topaz, 
04; Feel The Yacht Beat, 05; Nautica


Öt lakkot is kapunk, nekem a kupakon lévő minta nagyon tetszik.:) Remélem, hogy a Jetsetter élőben is ilyen lesz, szuper kis nyári színnek tűnik.



Ezúttal egy neszeszer is került a kollekcióba, szerintem jópofa, bár án nem igazán vagyok oda az ilyen kis táskákért, nem utazom annyit, hogy ki tudjam használni, itthonra meg... nem is tudom.


Összességében nekem nagyon tetszik a kollekció színvilága, még ha a paletta nem is fogott meg. Viszont egyáltalán nem örülök neki, hogy az alapkészletben lévő termékekből is beleraktak ezt-azt. Számomra egy-egy ilyen kiadás azért különleges legtöbbször, mert limitált.... olyan nehéz lett volna egy újabb pirosítót és rúzsokat belerakni? Ezzel számomra kissé... elveszett a dolog varázsa, és értelmét se látom.


Ti mit gondoltok erről? 
Hogy tetszenek a termékek?:)

2 megjegyzés: