Tavaszváró gardróbátrendezés#3

6:11 Varjúlány 2 Comments

Ma délelőtt végre eljutottam a bizsuk átválogatásáig, amivel a vártnál is többet bajlódtam. Tudtam, hogy elég nagy a családi bizsugyűjtemény, de hogy ennyire, azt magam sem gondoltam volna.


A nyakbavalók közül a lilás-rózsaszínes darabokat válogattam ki, na meg persze a virágosakat.:) A fenti nyakéket nagyon szeretném, nagyon az én stílusom, egy gondom van vele: túl alkalmi, ezért ritkán tudom felkapni, de azt hiszem, ideje változtatni ezen. A másik kis gyöngyös medálost is szeretném, de valahogy mégis ritkán hordom... ellenben a sima gyöngysorral és a virágmedálos lánccal, mindkettőt szétnyúztam múlt nyáron, sőt, még ősszel is szívesen viseltem. 




A rózsaszínesek közül a legkedvesebb számomra ez a lógós-bogyós lánc, ha jól emlékszem, valamelyik havi kedvences bejegyzésben is szerepelt már, imádom a formáját, ráadásul szinte az összes felsőmhöz passzol.:)
A pillangós láncot is szívesen viselném, de valahogy... túl picike nekem, sajnos elveszik a nagy termetemen. 
A gyöngysort viszont nagyon szeretem, igaz, ezt is kevesebbet hordom, mint a bogyósat.




A karkötők közül leginkább a dupla lilást szeretem, odavagyok a színéért, ráadásul kellemes emlékek kötnek hozzá, mégis... hordhatnám gyakrabban is.
A másik vastagabb darabot még ritkábban kapom elő, bár van egy pólóm, amihez nagyon passzol.:)
A bogyós karláncot se veszem elő túl gyakran, pedig már megvan egy ideje... azt hiszem, azért is jó, hogy előrébb pakoltam ezt a pár darabot, mert így nem fogom elfelejteni felkapni őket reggelente.




Fülbevalókból és gyűrűkből már közel se volt annyi, mint nyakbavalókból, köszönhetően annak, hogy mivel nincs kifúrva a fülem, csak klipszeket tudok hordani, a gyűrűk pedig... nem is tudom...
Fülbevalókból ilyenkor úgy vettem észre, hogy a kisebb köveseket részesítem előnyben, ami ilyen, azt mindet előkaptam, de idekeveredett egy nagyobb virágos darab is, amit bár nagyon szeretek, ritkán hordok. Ezen is igyekszem változtatni.:)
Gyűrűből egyetlenegyet találtam, ami kicsit is tavaszias, ezt a rózsaszín kövest.:) Mostanában egyébként nagyon tetszenek a gyűrűk, úgyhogy ha bizsufronton vásárolnék, mindenképp ilyesmit szereznék be.:)


Szeretitek a bizsukat? 
Tavasszal milyeneket viseltek szívesen?:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki tavaszi ékszereid vannak :) Én most kaptam egy édi szivecskés gyűrűt. Óriási szív van rajta nagyon tetszik :)
    üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Ó, biztos nagyon szép, újabban odáig vagyok a gyűrűkért.:)

    VálaszTörlés