Essence Show Your Feet - Barefoot Beauties trendkiadás

17:11 Varjúlány 6 Comments


Az Essence Show Your Feet vonala is egy limitált kiadással készül a nyárra.:)
Ez az utolsó ilyen bejegyzés mára, megígérem.:)




25; Kiss Of The Mermaid, 21; Purple Party, 22; Green Lagoon, 
23; Underwater Love, 24;  Coral Me Beautiful

Természetesen körömlakkokat (is) fog tartalmazni a kollekció.:)
Bevallom, én már jó ideje nézegetem a Show Your Feet lakkokat, tetszenek-tetszenek, de még soha nem csúszott be egy sem a kosaramba... ha megérkeznek kishazánkba ezek a különleges árnyalatok, megeshet, hogy beszerzem valamelyiket az alsó kettő közül.:) 


 

Jön még egy zselés talpbetét is, aminek nagyon örülök, mert pont vennem kellene egyet, a nyári magasabb cipellőkhöz, szandálokhoz elkélne.:)






Huh, most bajban vagyok... mert szégyen, nem szégyen, fogalmam sincs, hogy nevezzük a fent látható dolgot, amit lakkozáskor szokás bevetni.:$ Bevallom, én ezt mindig is kicsit felesleges dolognak tartottam, de ez egészen jópofa.:)




A limitált kiadás tartalmaz még egy elsőre zseniálisnak tűnő kis cukiságot, amit a flipflop papucsainkba illeszthetünk, és ennek segítségével nem fogja a pántja bevágni a lábunkat.:) Szuper!



 
Végül pedig jön két kis ékszer, méghozzá stílusosan bokalánc.:) Én ilyesmit még soha nem próbáltam, de... mindennek eljön az ideje, nem? A lila és a türkizes egyaránt tetszik.:)


Én most úgy érzem, hogy ez a kiadás tartalmazza a legtöbb érdekes, új dolgot, engem egyértelműen ez hozott leginkább lázba, nagyon remélem, hogy behozzák ide is.:))


A nyár közeledtével ti is nagyobb hangsúlyt fektettek a lábápolásra?:)

6 megjegyzés:

  1. Uhhh lila lakk, talpbetét :))
    Azt a kütyüt meg lábujjelválasztó szivacsnak hívják :P

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, egy életre megjegyzem.:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem én is ebből a trendkiadásból fogok legtöbbet vásárolni. A zöld-türkizes lakk, a talpbetét, a bokaláncok *.*

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudtam, hogy az essence ilyeneket is árul. xD A lakkok nagyon tetszenek, ha egyet meg kéne vennem, nem is tudnék választani. :P A zöldön kívül mindegyik tetszik. *_* Hozzánk még az előző szortiment sem érkezett meg, úgyhogy... :D

    VálaszTörlés
  5. PAncsi: Jaj, nagyon kedves vagy.:))
    N-norii.: Most nekem is ez a kiadás tetszik a legjobban, csak hozzák be ide is.:)
    Patríciaaa.: Az új szortiment második felével én is csak a múlt héten találkoztam, hozzánk is nehezen érkeznek meg az újdonságok.:/

    VálaszTörlés
  6. Óh, de szépek a bokaláncok.

    VálaszTörlés