Áprilisi Glamour

6:48 Varjúlány 2 Comments



Huh, el se hiszem, hogy nemsokára megint Glamour-napok, mintha még csak most lett volna az őszi...
Én tegnap szereztem be a magazint, a blogok mellett nemigen szoktam ilyesmit venni, de ilyenkor tényleg megéri.:) 

Egy kis ízelítő abból, hogy hol kaphatunk kedvezményt a kuponokkal az április 13-15-ai hétvégén: C&A, Camaieu, Charles Vögele, Intimissimi, Libri, Mango, Marionnaud, Marks&Spencer, Müller, New Yorker, Orsay, Promod, Reno, Replay, Six, Springfield, Tally Weijl, Tenezis, Triumph, Women' Secret. 

Emellett természetesen az újság tartalmazza az 50%-os kedvezményre jogosító szelvényt egy darab sminktermére és hajfestékre, amelyet a DM-ben használhatunk fel.:)
Amit én nagyon-nagyon sajnálok, az az, hogy a Douglasbe most nincs kupon... azt mindig ki szoktam használni. 

Anyukám pár tavaszi holmit szeretne beszerezni, én egy parfümön gondolkodom, ruhák tekintetében talán a New Yorkerbe szeretnék benézni, általában nem igazán illenek hozzám a darabjaik, de a mostani kollekció nagyon tetszik.:)


Ti ki szoktátok használni a kedvezményeket? 
Terveztek valamit beszerezni?:)

2 megjegyzés:

  1. Már csak az Yves Rocher kedvezmény miatt is Debrecenben töltöm a Glamour napokat :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, Debrecen... odavagyok azért a városért.:)

    VálaszTörlés