Tippek-trükkök#1 - Szúrós az ecseted?

12:31 Varjúlány 2 Comments

Már a blog indulása óta szeretnék indítani egy állandó sorozatot, amelyben azokról az aprócska trükkökről írnék, amiket bevetek a hétköznapok során.:) Nyilván nem világmegváltó egyik sem, biztosan lesznek köztük nagyon ismertek, sőt, vitathatóak is, de csak olyasmit fogok megosztani veletek, amik nekem nagyon beváltak.:)
Hogy milyen időközönként jelentkezem ezzel, azt még nem tudom, de most nagyon lelkes vagyok.:)


Vettél egy új ecsetet, de szúrós, durva a szőre? Vesd be a hajbalzsamod!


Használd ecsetmosás közben a balzsamot úgy, mintha babasampon vagy ecsettisztító lenne, sőt, esetleg rajta is hagyhatod pár percig. Ha a hajad lágyabb lesz tőle, miért ne működhetne ezen is?:)
Ami nekem nagyon bevált, az a Garnier Natural avokádós balzsama, a frizurámmal és az ecseteimmel egyaránt csodát tesz.:)

Ha esetleg egy alkalom nem lenne elegendő, többször is tisztíthatod ezzel, az én egyik hiperdurva pirosítóecsetemet ez a módszer tette használhatóvá.:)

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nem jutott eszembe, pedig annyira kézenfekvő. Épp most gondolkodtam mit tegyek az egyik ecsetemmel. Köszi :D

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit! Remélem, beválik.:)

    VálaszTörlés