Essence új szortiment - vélemény és vásárfia

11:36 Varjúlány 2 Comments



Hétfőig felénk egyedül a Müllerben pakolták ki az új szortimentet, ott pedig csak egy állvány van, úgyhogy sajnos még nem láttam minden újdonságot, igaz, ezeken kívül igazából már csak a pelyhes lakkra és az ecsetes highlighterre vagyok kíváncsi.:)

Amik a leginkább magukkal ragadtak, azok a dupla lakkok, nem a kedvencem ez a csomagolás, de... nagyon szépek az árnyalatok szerintem. Most kettő jött velem haza, de ha ezek beválnak, szép lassan azt hiszem, be fogom szerezni a többit is.
Még egy ecsetet vettem, ez gondolkodás nélkül került a kosaramba, kíváncsi vagyok rá nagyon, plusz ilyen típusúból szerintem soha nincs elég.:)

Igaz, hogy csak ez a három darab jött velem, de azért megnéztem a többi újdonságot is. Amik kellemes meglepetést jelentettek, azok az új Colour&Go lakkok, szerintem szuper árnyalatok jöttek narancsos-korallos-piros vonalon, de vannak szép pasztellek is, rózsaszín, levendula, sárga...
Továbbá bár mostanában nem vagyok oda a natúr körmökért, de a nude lakkok is tetszettek, számomra pozitívum az, hogy olyan picikék, mint a Color&Go-k, és az áruk is megegyezik. Körmös dolgokban én a minél kisebb, minél olcsóbb dolgokat preferálom.:)

Amik csalódást okoztak számomra, azok a krémes pirosítók. Igaz, már a kampányképeken se tetszettek annyira, de azért reménykedtem.... nos, a teszterek alapján nem lesznek a kedvenceim. Nekem picit túl hígnak, kevéssé pigmentáltnak tűnnek, ráadásul mindössze három szín kapható, azok közül is az egyik egy aranycsillámos-barnás árnyalat. Lehet, hogy később mégis be fogok szerezni egyet, ha másért nem, hát kíváncsiságból, de... az első benyomás, amit tettek rám, sajnos nem túl pozitív.:(

A vásárolt holmikról igyekszem mihamarabb külön bejegyzést készíteni, ha pedig összefutok a többi újdonsággal is, amennyiben szeretnétek, írok azokról is egy második részt.:)


Nektek hogy tetszik az új kínálat? Beszereztetek már valamit?:)


Szeretnél nyerni egy Paul Frank Lip Smackert? Katt ide!

2 megjegyzés:

  1. Hú hát még nem sikerült körülnéznem, a pirosítót néztem ki magamnak, de nem tudom meg merjem-e venni, már sok helyen olvastam nem éppen pozitív kritikát róla. A nude körömlakkokra mostanában rá vagyok kattanva, lehet, hogy beszerzek egyet-kettőt belőlük. :) A teszteket meg várom! ^^

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem mihamarabb jelentkezni velük.:)

    VálaszTörlés