L' Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

10:28 Varjúlány 4 Comments

Jó ideje használom már ezt a spirált, de csak most került sor a tesztjére.:) 




A külcsínnel én teljesen elégedett vagyok, szuper ez a high-tech forma, szeretem az ilyen karcsú dolgokat.:) Hogy praktikusnak mennyire praktikus... nos, általában nincs gondom vele, de egyszer-kétszer előfordult már, hogy nehézkes volt kinyitni. A világos-krómos szín egyébként remek választás volt szerintem, illik a koncepcióhoz, ráadásul elég mutatós is.:)







A keféje hagyományos típusú, nem műanyag, mostanában én ezeket jobban is szeretem.:) A formája nagyon érdekes, amellett, hogy a szárához képest a kefe hajlított, még csavart is, emellett elég hosszú, a vége felé elkeskenyedő.
Az első használatnál meglepő volt számomra, hogy mennyire könnyű vele dolgozni, a hajlítottsága miatt egy álom kifesteni ezzel az alsó pilláimat, sőt, a vékonyságát is értékelem, sokáig ducibb keféjűeket használtam, de rájöttem, hogy a keskenyebbek nekem jobbak, mert könnyebben hozzáférek ezekkel a pilláim tövéhez.:)

A festék állaga teljesen normális, talán inkább mondanám picit folyósnak, mint sűrűnek. Ellenben erős műanyagos-pillanatragasztószaga van, amiért nem lelkesedem, de szerencsére csak használat közben érzik.


A pilláim natúran, majd egy réteg spirállal, végül pedig kettővel.


Volt egy hosszú időszak, amikor a természetes hatású szempillékért rajongtam, az utóbbi pár hónapban viszont ez megfordult, most inkább gigamega pillákra vágyom. 
Nos, erről a spirálról sok minden elmondható, csak az nem, hogy természetes hatású.:) Már egy rétegben is sokat "dob" a pillakoszorún, gyönyörűen hosszabbít, számomra ez nagyon fontos, szép, elvékonyodó pillákat varázsol. De nem természetes. Ha figyelmesen dolgozunk vele, egy rétegben még nem lesz póklábhatású, de így sem tagadhatjuk le, hogy van rajtunk némi festék. 
Két rétegben nekem már kicsit sok, így már eléggé küzdeni kell vele, hogy ne legyen nagyon csomós, éppen-éppen én még így is el tudom képzelni, főleg alkalmakra, de egy rétegben az igazi azért.:) 


Összességében: Nagyon-nagyon jó választásnak tartom azok számára, akik kicsit extrább hatást szeretnének, és nem bánják, ha nem lesz annyira természetes az eredmény. A keféjét én imádom, rövidke pillákhoz szerintem szuper, egyedül az illata az, ami nem a kedvencem, de ezzel együtt is nagyon megszerettem.:)



Szeretnél nyerni egy Paul Frank Lip Smackert? Katt ide!

4 megjegyzés:

  1. A kedvenc szempillaspirálom,én nagyon szeretem.(:

    VálaszTörlés
  2. Megértem, az én szívemhez is hozzánőtt.:)

    VálaszTörlés
  3. Hú, nekem ez a kedvenc spirálom! :) Nagyon tetszik ez az extrémebb hatás :))

    VálaszTörlés
  4. Hú, nekem ez a kedvenc spirálom! :) Nagyon tetszik ez az extrémebb hatás :))

    VálaszTörlés