Újdonságok a Bourjois-tól!

4:06 Varjúlány 0 Comments

Kedvenc márkám, a Bourjois ismét előrukkolt pár újdonsággal tavaszta.:) 

Stick Anticernes Correcteur

Kapunk egy stickes korrektort, aminek bevallom, én nagyon örülök. Tudom, hogy sokan nem rajonganak ezért a kiszerelésért, de én -ha megfelelő az állaga- praktikusnak tartom.

Továbbá jönnek új lakkok is -körömlakkot én eddig még nem próbáltam a Bourjois-tól-, ahogy nézem, lesznek köztük kevésbé izgalmas, és igazán különleges árnyalatok egyaránt.:)


01; Transparent Glossy 

02; Rose Delicat

 03; Beige Distinction
04; Taupe Classy
 05; Corail Feerique
 06; Rose Cupcake
07; Fushsia Bucolique
08; Bleu Water
 09; Lavande Esquisse
 10; Rouge Poppy
 11; Rouge In Style
12; Rouge Velvet

 13; Figure Chic
14; Rainbow Apparition


Nekem a lakkok közül egyértelműen a Rouge Poppy és az utolsó Rainbow Apparition a befutó.:)


Nektek hogy tetszenek ezek az újdonságok?:)


0 megjegyzés: