Amiket meg kell néznem a H&M-ben:

11:22 Varjúlány 3 Comments

Ha minden igaz, hamarosan hozzánk is megérkezik a H&M, ezért gyorsan végigböngésztem a honlapjukat, és összeállítottam egy kis listát azokról a darabokról, amiket mindenképp szeretnék élőben is meglesni.:)


Felsők:



A mintája és a szabása egyaránt tetszik ennek a pólónak, világosabb farmerrel isteni lehet.:)





Nagyon megfogott ez az élénkpink árnyalat, és a vállnál lévő díszítés is érdekesnek tűnik, viszont abban nem vagyok biztos, hogy ez a bővebb alsó rész jól állna.




Mostanában imádom az ilyen denevéres fazonokat, sőt, a sárga is reneszánszát éli nálam... azt hiszem, így, képek alapján ez a felső tetszik legjobban.:)




Ez a cuki kis mintás szépség is nagyon megfogott, viszont még nem volt rajtam hasonló fazonú holmi, úgyhogy ez még kissé fekete ló számomra.:)


Pulóverek, kardigánok:



Általában nem vagyok oda az ilyen hosszú, bő  pulcsikért, de ez a színösszeállítás annyira megtetszett, hogy mindenképp szeretném megnézni élőben is.




Szintén elsősorban a színe miatt tetszett meg ez a darab is, imádom a narancsos árnyalatokat zölddel kombinálva, ráadásul ez a kis fekete öv....




Az klasszikusabb szabású kardigánok nem szoktak a kedvenceim lenni, de mégis úgy érzem, jó lenne egy ilyennel bővíteni a ruhatáram, nyári estéken szuper lenne felkapni.


Zakók:



Ezer éve szeretnék egy fehér kiskabátot, nyáron és tavasszal nagyon jól jönne. Ráadásul ennek a szabása is nagyon tetszik, szeretem ezeket a picit hosszított és finoman karcsúsított darabokat, ezt mindenképp meg kell néznem magamnak!




Hogy lehetne ellenállni ennek a csodás árnyalatnak? Ha élőben is ilyen, félő, hogy nem fogom tudni otthagyni. Bár bevallom, nekem az arany gombok annyira nem tetszenek, sajnos a legtöbb holmimhoz nem passzolna emiatt.




Piros. Van még kérdés?:) Ugyan piros zakóm már van egy, de nagyon vékonyka és ráadásul rövid az ujja... elférne a szekrényemben egy ilyen vastagabb is.:)




Nagyon szeretem az elegánsabb darabokat, és ez a púderszínű zakó is ilyen. Annyira tavaszias és... már el is képzeltem, mivel vehetném fel.:) 


Ruhák:


Ezer éve keresem már a tökéletes kis feketét, mindeddig sikertelenül. Nos, azt hiszem, megvan, bár lehet, hogy ezt így, képek alapján korai kijelenteni, mindenesetre jó esély van rá, hogy ez az.:) Van már egy hasonló fazonú színes ruhám, az imádom, szuper lenne feketében is.




A szabása ennek a kis mintásnak megegyezik az előző feketével, de... annyira megtetszett ez a típus, hogy muszáj lesz ebben a színösszeállításban is megnéznem.:)




A ruhák közül még egyet találtam, ami megnyert magának: ezt a kicsit hétköznapibb fazonú, korallos-szupernyárias árnyalatút.Ez nem akkora kedvenc, mint az előző kettő, de azért ezt is szeretném felpróbálni majd.


Szoknyák:


Imádom a ceruzaszoknyákat, és újabban kezdem felfedezni a púderes színeket is... duplán kedvenc!



Nem minden alkalomra ugyan, de általában azért szívesen viselek miniszoknyát is, ez a fekete csíkos szuper alapdarabja lehetne a ruhatáramnak.




Ez a tündéri szín... egy fekete-tarka felsővel imádnám, úgy érzem.:)




Nem csak fehér zakóra, ilyen ceruzaszoknyára is régóta vadászom, nyáron színes felsőkkel szívesen viselném, remélem, nem túl vékony az anyaga, mert sajnos ahány ilyen darabot találtam eddig, mind ezen bukott el.


Nadrágok:

A szabása ugyan nem biztos, hogy jó lesz, de olyan régóta szeretnék már egy piros nadrágot, hogy ezt is muszáj lesz megpróbálnom.




Aminek viszont szinte biztos, hogy szeretni fogom a fazonját, az a fenti nadrág, enyhén bővülő szárú, juppí! És a színe is szuper ráadásul.:)




A farmerekkel szintén az a gondom, hogy nem találok olyat, ami picit bővülne... nos, ez úgy tűnik, olyan végre.:)




Tavasszal, nyáron szívesen hordok rövidebb nadrágokat is, ebben a farmerben a szárán lévő cipzáras megoldás tetszett meg nagyon.


Régóta szemezgetek már csini kis sortokkal, de bevallom, eddig ehhez a ruhadarabhoz nem voltam elég bátor, amit nem is igazán értek, hiszen szoknyából szívesen viselek rövidebbeket... Nos, azt hiszem, ideje legalább megpróbálnom egy ilyet is.:)


Kabátok:



Ez a piszkosfehér szín kabátban... annyira nem tűnik praktikusnak, de mégis, olyan csábító! A duplasoros gombok is nagyon tetszenek ráadásul.




Ezzel a darabbal ugyan az a gondom, mint a zakóval: az arany gombok miatt sok ruhámhoz nem passzolna. De mégis... olyan tündéri, hogy muszáj megnéznem ezt is.


Egyéb:
Kiegészítőkből már nem kellene többet beszereznem, de ez a masnis csatt annyira édes... remélem, nem túl gyenge és picike, mert sajna akkor az én loboncommal nem bírna el.


Huh, elég hosszú lett ez a lista, de végül is nem feltétlen beszerezni akarom az itt szereplő darabokat, sőőt... csak ezek azok, amikre a legkíváncsibb vagyok, amiket feltétlenül szeretnék megnézni.


Ti szoktatok listát csinálni, mielőtt nézelődni indulnátok?:)

3 megjegyzés:

  1. Hát ebből én mindent elfogadnék =D
    Egyébként van, hogy írok listát, meg van konkrét elképzelésem, hogy mit szeretnék =))

    VálaszTörlés
  2. Én általában sodródom az árral :D

    VálaszTörlés
  3. Nem tudjátok mikortól kaphatóak majd?

    VálaszTörlés