Catrice rúzsok

10:40 Varjúlány 3 Comments

Olyan sokszor terveztem már írni a kedvenc rúzsom egy-egy árnyalatáról, de aztán többször közbejött valami... arra gondoltam, talán jobb lenne mindet egy bejegyzésben bemutatni.:)



A Catrice rúzsai két családra oszlanak: az Ultimate Colourra és az Ultimate Shine-ra. Nincs köztük óriási különbség, de alapvetően az utóbbi darabjai kicsit fényesebbek, krémesebbek, hajszálnyival kevésbé pigmentáltak, mint az Ultimate Colour rúzsok. A csomagolásuk miatt nagyon könnyen megkülönböztethetőek, a fényesebbek ezüstös-króm külsőt kaptak, míg az Ultimate Colour-ok feketét.

Ha már csomagolás: ebben az árkategóriában szerintem kiemelkedő ez a külső, nagyon-nagyon igényes, van súlya, remekül záródik, strapabíró, egyszerűségében gyönyörű.






Az állagukat inkább mondanám keménynek, mint lágynak, és bár én általában jobban szeretem a krémes rúzsokat, ezekkel sincs gondom, ajakápoló nélkül is jól kenhetőek még az Ultimate Colour családba tartozók is. Szerencsére nem szárítanak, igaz, hidratáló hatásuk sincs.
Az illatuk engem gyümölcscukorkára emlékeztet, annyira szerintem nem intenzív, az én orrom már teljesen megszokta.:) 
Mindkét család darabjai elég pigmentáltak, kétszer bőven elég végighúznom őket a számon. A Shine rúzsok vizesebb fényűek, de közel sem áttetszőek, szájfényszerűek azért, a fekete csomagolásúaknak pedig csak visszafogott fénye van. 
Én mostanában nagyon megszerettem az erősebb fedésű rúzsokat, mert ha ajakápoló fölé, szájfénnyel, esetleg csak ha óvatosan ütögetve viszem fel, egész enyhe hatást is el lehet érni, viszont ha vadulni támad kedvem, akkor is használhatóak.:)  

Amit talán a leginkább szeretek a Catrice rúzsaiban, az a széles színskála, ráadásul kicsit extrémebb árnyalatok is megtalálhatóak rajta.:)




Ultimate Colour: 120; Call The Ambulance, 060; Oh Juicy!
Ultimate Shine: 150; Berry Pink, 100, Fall-ing Leaves, 120; Let's Dance Salsa


A két állandó kedvencem a Call the ambulance és a Let's dance salsa, de jó ideje már, hogy odavagyok a rikító narancssárga Oh Juicy!-ért is. A másik két árnyalat, Barry pink és a kicsit barnásabb, rezesebb Fall-ing leaves kicsit mellőzött, de... ideje gyakrabban előkapnom ezeket is.:)

Összességében: Meleg szívvel ajánlom a Catrice rúzsait, függetlenül attól, hogy melyik családba tartoznak. A csomagolásuk nagyon igényes, a kapható árnyalatok is izgalmasak, az áruk sem vészes és... semmi negatívumot nem tudok felhozni ellenük. 

3 megjegyzés:

  1. Már nagyon régóta tervem egy lilás Catrice rúzs :)

    VálaszTörlés
  2. Húúú egyetlen egy catrice rúzsom van (mivel itt nem lehet kapni még mindig) , még az első kollekcióból,de imádom! Szuper rúzs!

    VálaszTörlés
  3. Velvet FizZ Blog: Hajrá, nem hinném, hogy megbánod, ha beszerzed.:)
    Thündérke: A korábbi Catrice kollekciót nem ismerem, de biztosan nagyon jó az a rúzs is.:)

    VálaszTörlés