Tavaszváró gardróbátrendezés#5

18:29 Varjúlány 4 Comments




A múlt reggel nekifogtam a körömlakkjaim átválogatásának is, de rá kellett jönnöm, hogy bár sok lakkom van, szinte mind vagy inkább sötétebb, vagy élénkebb színű, pasztelles árnyalataim nem nagyon vannak.

Amit mégis kicsit tavasziasabbnak vélek, azok a a narancsos színek, ilyenből több darabom is van, a kedvencem mostanában az Astor gyümölcsöse.
Eleinte nagyon szerettem az Essence rózsaszínes-csilámmos lakkját, a Space queent, de egy ideje mellőzött lett... azt hiszem, a jó idő beálltával egyre gyakrabban fogom előkapni, csakúgy, mint a másik csillámcsodát, a türkiz Edwardot. Ez a kis szépség nagy-nagy kedvencem lenne, egy gondom van vele: mindig elbizonytalanodom, hogy mi fölött mutatna jól.


 


Tavaly nyáron rengeteget használtam a sokak által szeretett What do you think? árnyalatot, aztán a tél folyamán a kosárkám mélyére került, ideje gyakrabban előkapni, csodás kis friss, tavaszias árnyalat.
Az egyik legbájosabb színem a Modern Romance, ez a rózsaszínes-nude árnyalat. Önmagában sajnos nem mutat túl jól a kezemen, de csillámos lakkokkal csodás.:)
Nagyon szeretem a piros körmöket, de ez a szín nem túl tavaszias... viszont remek alternatíva lehet egy vörösbe hajló pink lakk, mint például a múltévi Whoom!Booomm! kollekció egyik darabja.:)




Ami számomra kifejezetten ehhez az évszakhoz köthető, az a lila minden árnyalata. A régebbi Essence szortimentből származó levendulaszínű lakkot csak nagyritkán használom, nem mutat annyira jól a kezemen, mint szeretném, de... mikor kaphatnám elő, ha nem most?:)
A Maybelline csillámos csodáját is elég keveset kenegetem, pedig ha önmagában nem is, de egy sötétebb lakk felett szuperül mutat.
A lila ezen árnyalata nem mondható épp tavasziasnak, de... én a jó idő közeledtével egyre gyakrabban kapom elő a Nail art twins Gabrielláját is.:)


Ami számomra tanulság volt ebből a kis rendezgetésből, az az, hogy bár rengeteg lakkom van, de elég sok a hasonló árnyalatú, és pasztelles színeim nem is igazán vannak. Ha a közeljövőben vennék lakkot, mindenképp ilyesmit, talán egy mentát szeretnék.:)


Milyen lakkot használtok legszívesebben tavasszal?:)

4 megjegyzés:

  1. Én is épp tegnap újítottam be az essence you belong to me és viva la green lakkját. :)) Írok is róluk hamarosan.
    Ajánlom ezeket, ha mentás színre vágysz. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, mindenképp meg fogom nézni ezeket.:)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen! :)
    Közben már írtam róluk. Azt elfelejtettem, hogy még egy új zöldes lakkom van(54 trust in fashion-essence), de blogra felkerült már. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, máris nézem.:)

    VálaszTörlés