Barnás

8:45 Varjúlány 2 Comments



A legritkább esetekben fordul elő, hogy sminkelés közben barnás színekért nyúlok. Úgy érzem, hogy nem előnyös nekem, plusz nem is érzem jól magam benne. Két kivétel van: ha kék vagy türkiz felsőt viselek, ilyenkor azt tapasztaltam, hogy egész jól összejátszik a két szín.:)



Ezúttal se csináltam semmi különöset, egy krémes alapot vittem fel az egész szemhéjamra, majd a szemem külső sarkától befelé egy aranyfényű barnát és egy csöppnyi lilát satíroztam el, a lilából csak éppen annyit használva, hogy magában ne legyen kivehető a szín, de a barnát tegye picit izgalmasabbá.:) 
Ezután az alsó pillasorom alatt egy ferde ecset segítségével  végigfutottam a két szín keverékével, végül pedig a vízvonalamra jöhetett némi fekete ceruza, majd egy kis pillafesték. 

Az arcomra most csak egy nagyon kevés rózsaszínes pirosító került, a számra pedig egy extracsillámos, majdnem teljesen átlátszó szájfény. 




Arc:
Max Factor Miracle Touch alapozó (55; Blushing Beige)
Catrice Defining Duo Blush (030; Pink Grapefruit Shake)

Szem:
Catrice szemhéjalapozó
Catrice Hidden World krémes szemfesték (C02; Yes, I Wood!)
Avon 24 K négyes szemhéjpúder (Gleam Of Gold) barna és lila színe
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

Száj:
N.Y.C. Liquid Lipshine (577; Pink Cosmo)

2 megjegyzés: