E.L.F. Studio Duo Fibre ecset

2:58 Varjúlány 10 Comments




Mielőtt bármit is írnék, el kell mondanom, hogy egy kedves barátnőm korábban már megrendelte ezt az ecsetet, és megosztotta a véleményét velem, így nem "vaktában" rendeltem, tudtam, mire számíthatok.:)

Amióta bekerültek a köztudatba a duo fibre ecsetek, szkeptikus vagyok velük kapcsolatban. Én mindig is úgy gondoltam, hogy porállagú dolgokhoz természetes, krémes festékekhez szintetikus szőr a legjobb, ennyi. De csak nem hagyott nyugodni a kisördög...

A kicsomagolás után ugyan az volt a reakcióm, mint a Mineral ecseteknél: kiraktam szellőzni a kicsikét, mert erős műanyagszagot árasztott. Szerencsére fél nap után ennek nyoma veszett, mert csak a tasak illatát vette át, amit egyébként megtartottam, mert utazáskor jól jöhet még.

Maga az ecset kézbe véve "profi" hatást kelt, masszív, ahogy a barátnőm is írta, jól összerakott. De azt meg kell említenem, hogy nekem a Mineral vonal ecsetei még egy fokkal jobban tetszenek, de ez már szőrszálhasogatás.:)






A fejrész mérete szuperül eltalált, pont nem -lenne- túl kicsi alapozni, de éppen nem túl nagy pirosítóhoz, viszont kissé kusza, borzos, próbáltam helyreigazítani, de még mindig nem tökéletes. Emellett szerintem nem is elég tömött sajnos. (Egyébként a pirosítóknál említettem, hogy a színminták nem a legjobbak az E.L.F. oldalán... nos, az ecsetekről nagyon jók a képek, ami ott tömöttnek, rendezettnek tűnik, az olyan is, ami nem, az nem.)

A duo fibre ecsetek különlegessége, hogy -elméletileg- sokoldalúan használhatóak. Legtöbben talán alapozáshoz szeretik, de sajnos ez az ecset nem alkalmas arra.
Meg kell említenem, hogy ezt már a barátnőm is írta, így ez nem volt meglepetés számomra, nem ért csalódás emiatt.


Nem elég tömött, rendezett ehhez, nagyon sok alapozót szív magába, de emellett még szörnyen csíkos is lesz az eredmény -nekem ilyen problémám egyébként soha nem volt, se ha kézzel, se ha szivaccsal, se ha macskanyelvecsettel alapoztam-, és nem is lehet vele szépen elsimogatni, mindenképp be kellett vetnem a kezemet is.
Ráadásul nekem ez a kabukiszerű forma se kényelmes, egyszerűen nem áll rá a kezem, hogy így, ezzel alapozzak. Én mindenképp azt tanácsolnám, hogy mielőtt befektettek egy hasonló, de esetleg drágább darabba, próbáljátok ki, hogy egy ilyesmi formájú ecsettel tudnátok-e kényelmesen alapozót felvinni, mert nálam itt bukik el a dolog. Lehetne tömöttebb stb.... nekem ez sajnos nem áll kézre.

Krémes pirosítókkal -nem csak az E.L.F. Studioval- remekül működik, ott nem érzem hátránynak azt, hogy nem hipertömött. Nagyon szépen, egyenletesen lehet felvinni vele a krémes-habos pírt, foltos hatásnak nyoma sincs. Amitől picit tartottam, azt az, hogy én a ferde ecsreteket preferálom pirosítóhoz, és ez nem lesz kényelmes... nos, ezzel nincs különösebb gondom, ehhez jobban kézre áll, mint alapozáshoz.
Nekem az volt az elsődleges, hogy legyen egy jó ecsetem a krémes pirosítóimhoz, úgyhogy ennek nagyon örülök.:)

Highlighterrel is próbáltam, de nekem ahhoz már túl nagy a feje, de egyébként jól működött azzal is. Ha lenne kisebb méretben, lehet, hogy elgondolkodnék a beszerzésén.

 
Összességében: Úgy gondolom, hogy az vele szemben támasztott elvárásoktól függ, hogy kinek fog beválni és kinek okoz csalódást ez az ecset.
Aki egy szuperjó univerzális eszközt szeretne, az csalódni fog. Aki alapozásra szeretné bevetni, az sem fogja megszeretni, viszont krémes pirosítóhoz kiváló. Szerencsére én ez utóbbi csoportba tartozom, így egyáltalán nem bántam meg a vásárlást, de az tagadhatatlan, hogy egy közel sem tökéletes ecsetről van szó, pláne, ha másra is használnánk ezen kívül.

10 megjegyzés:

  1. Délelőtt fény derült egy újabb funkciójára: púderezni is elég jól lehet vele. :) Egy barátnőmnek csináltam esküvőre sminket, gondoltam kipróbálom, hátha beválik, és meglepő módon működött. :) Nagyon finoman púderez, nem lesz mű, vagy maszk hatása az arcnak, szóval ebben az esetben még hasznos is, hogy ritkább a szőre. :) Öröm van, jó tudni, hogy nem veszett kárba ezer forintom. :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, nekem eszembe se jutott azzal kipróbálni.:$ Mondjuk én elvakult puffnihívő vagyok, ha már púderezni kell, de örülök, hogy azzal is használható.:)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, a puffni... :D A legszebben amúgy azzal lehet púderezni, valóban, de az én szememben olyan mű lesz tőle az arc, hogy maximum fényképezéshez vagyok hajlandó használni. :D

    VálaszTörlés
  4. Csak keveset használj és nyomkodva.;)
    Mondjuk... én nagyon ritkán púderezek, valamiért nem szereti a bőröm.:)

    VálaszTörlés
  5. Minden létező módszert próbáltam már, hidd el. :D Egyszerűen nem tudok megbarátkozni vele . :D

    Biztos száraz a bőröd. Olyankor szinte pelyhekben dobja le magáról a port, mert még azt a maradék, kis hangyabokányi nedvességet is kiszívja a bőrből. Nem baj, majd nyáron, mikor csorog a hátunkról a víz... :D

    VálaszTörlés
  6. Igenigen... nagyon száraz bőröm van, pont ez a gondom vele, sajnos még nyáron is.:/

    VálaszTörlés
  7. Nagy segítség a véleményed. Szerintem a krémes pirosítóval fog majd jönni az ecset. :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, de kedves vagy.:)
    A kettő együtt szuperül működik, szerintem így megéri beszerezni.:)

    VálaszTörlés
  9. én is nemrég rendeltem meg őt alapozásra szánva...hát csalódnom kellett :( pedig a többi e.l.f. ecset, amit rendeltem (defining eye brush, smudge brush, total face brush) a céljának megfelel szerintem.

    VálaszTörlés
  10. A Mineral ecseteimmel én is nagyon elégedett vagyok, de ez sajnos valóban nem tökéletes.:/ Mondjuk ha alapozásra nem is, másra egész jól bevethető.;)

    VálaszTörlés