Catrice Defining Duo pirosító - Peach Sorbet

10:16 Varjúlány 1 Comments

A februári kedvenceim között is szerepelt ez a kis szépség, most kicsit részletesebben kifejteném, hogy miért szeretem.:)


Már korábban is volt ebből a termékcsaládból egy pirosítóm, a Pink Grapefruit Shake fantázianevű, az egy rózsaszínesebb árnyalat, viszont karácsony környékén ajándékba kaptam ezt a barackosat, amivel már amúgy is jó ideje szemezgettem.:)

A csomagolásával nagyon elégedett vagyok, egyszerű, de nagyszerű. Elég erős műanyag, jól záródik, még súlya is van... nem extraszép, de azért szerintem nem is csúnya.:)





Egy nagyon enyhe, púderes illata van a pirosítónak, kellemesnek nem mondanám, de számomra összességében semleges. Szerencsére nem túl intenzív, használat közben is csak nagyon ritkán érzem, később pedig már egyáltalán nem.
Az állagát selymesnek mondanám, sajnos porzik egy kicsit, de szerencsére nem olyan mértékben, hogy ez zavaró lenne használat közben.




Maga a termék két részből áll, mindkét oldal enyhén fényes. Az bal oldali szín egy rózsaszínesebb, sötétebb árnyalat, a másik pedig egy világosabb, sárgásabb tónusú. A kettő együtt egy csodaszép friss barackos színt ad, én leginkább így, együtt használom őket, már csak azért is, mert a világosabbat a mérete miatt elég nehéz lenne önmagában felvenni az ecsettel.
A pigmentáltságát én közepesnek mondanám, nem brutálisan erősek a színek, de nem is gyengécskék. Pirosító esetében azt hiszem, ez a legjobb, bevallom, én jobban is szeretem az ilyet, mint a hiperpigmentáltat, egyszerűen azért, mert nem áll fenn a bohócarc festésének lehetősége, még akkor se, ha esetleg megszaladna az ecsetünk.:)
Tartósság tekintetében nem merek nyilatkozni, nekem a poros pirosítók nagyon hamar eltűnnek az arcomról, ezért rétegezni szoktam őket egy krémes alapra, így viszont már nincs gond. Ellenben anyukámnak magában is elég jól bírta a strapát, elmondása szerint kora délután kellett pótolnia.:)


Összességében: Én nagyon elégedett vagyok ezzel a pirosítóval, komolyabban semmibe nem tudok belekötni, akár milyen szőrszálhasogató is vagyok.:) Úgy gondolom, hogy egy szép barackos színnek minden alapsminkszettben helye van, mert ez tényleg mindenkinek jól áll, hétköznapokra se túl sok, ez pedig egy csodás barackos árnyalat.:) Én csak ajánlani tudom.:)

1 megjegyzés: