E.L.F. Studio krémpirosítók

12:13 Varjúlány 8 Comments



Mielőtt még konkrétan a termékekről írnék, muszáj ejtenem pár szót a magáról a rendelési folyamatról.:)
A korábbi pozitív tapasztalatomon felbuzdulva január végén becsúsztattam a kosaramba két krémpirosítót és egy ecsetet az E.L.F. webshopjában -az ecsetről is igyekszem írni még a hétvége folyamán-,  és csak vártam, vártam a csomagot... de semmi. Egészen február közepéig-végéig várakoztam, majd írtam a vevőszolgálatnak. Nagyon készségesek voltak, felajánlották, hogy visszautalják a rendelés értékét, amit én el is fogadtam. Persze addigra már végképp elvesztettem a türelmem, és csakazértis szerettem volna kipróbálni az előzőleg kért termékeket, rendeltem is újra, de akkor már többet.... jóval többet. 
Ezzel a csomaggal már nem volt semmi baj, hipergyorsan, körülbelül egy hét alatt megérkezett.:) 



A csomagolással hellyel-közzel elégedett vagyok,  most kivételesen még annak is örülök, hogy a tégely nem üveg, mert egyből sikerült leejtenem, és a műanyag szerencsére túlélte.:) 
Nekem a hordozhatóság nem elsődleges, de mégis... túl nagynak érzem ezt a kiszerelést, jóval kisebb tégelyben is elférne a termék. 
Magát a pirosítót egyébként egy külön kupak is védi, ami szuper lenne, én meg is akartam tartani, viszont... a második használatnál már alig bírtam kivenni, beleszorult a tégely nyakába. 
Egyéb negaítvumot nemigen tudok mondani, jól záródik,  elég erősnek tűnik... szerintem teljesen elfogadható.:) 

.

Flirt

Heart Breaker

Tease

Seductress


Vixen





Flirt, Heart Breaker, Tease, Seductress, Vixen


A Flirt egy nagyon hideg árnyalatú, kissé kékes rózsaszín, mindenképp csak hidegebb tónusú lányokon tudom elképzelni. A Heart Breaker ezzel szemben egy univerzális árnyalat, bárkinek jól állhat, egy nagyon szép természetes rózsaszín. A Tease-t én egy szimpla baracknak gondoltam a neten lévő swatchok alapján (Az E.L.F. oldalán lévő színminták nem valósághűek!), élőben nekem elég barnásnak, ugyanakkor narancsosnak tűnik. 
És végül a két kedvencem... a Seductress egy gyönyörűséges pirosas árnyalat, így, erősebben felvive talán soknak tűnhet, de jobban eldolgozva egész természetes hatást is el lehet érni vele.:) A Vixen egy kissé bordós-lilás, szájhangsúlyos sminkekhez fantasztikus. 
A pigmentáltsággal szerintem egyiknél sincs gond, viszont úgy vettem észre, hogy a Flirt mégis kissé kevésbé fed, többet kell belőle használnom, míg a Seductress hihetetlenül erős. A Vixen egy hangyánnyival gyengébb, de a középmezőnynél -a Heart Breakernél és a Teasenél- még így is erősebb. 

Az állagukat én leginkább talán gyurmaszerűnek tudnám mondani. Nem folyósak, nem krémesek, nem is teljesen habosak, kicsit jobban összeáll az egész. Az eldolgozhatóságuk szerintem egész jó, bár ha ujjal viszem fel, mindig átsimítom még egyszer a végén, csak a biztonság kedvéért, mert ha nem dolgozom bele eléggé a bőrömbe, akkor hajlamos foltos lenni kissé. Ellenben ecsettel egy álom a használata, ráadásul sokkal jobban tudom irányítani, hogy mennyire legyen erőteljes. 
Krémes termékeknél mindig figyelek az illatra is, nos... ezeknek egy nagyon enyhe műanyagos-savanykás aromájuk van, de egyáltalán nem intenzív, én még használat közben sem érzem. 

A tartósságukat jónak mondanám, bár a Max Factor pirosítója még tovább bírja az arcomon. Én azt figyeltem meg, hogy ha reggel dobom fel, akkor úgy délután háromig marad meg a pofimon, utána már ráfér egy kis igazítás. Azt gondolom, hogy ez egy pirosító esetén nem szégyellnivaló teljesítmény.:)

És amiért én imádom: alapnak is kiválóak! Világ életemben bajban voltam a por állagú pirosítókkal, mert nem maradtak meg a száraz bőrömön, nos, ezekkel ez kiküszöbölhető.:) Az öt árnyalat közül egy biztosan passzol az éppen használni kívánt préselt pirosítómhoz, ilyenkor előbb ezt viszem fel, majd ráépítem a porosat, és így a kettővel együtt nagyon tartós eredményt érek el.:)


Összességében: Nem hibátlan termék, de igazán nagy problémám sincs vele. Kicsit talán túl nagy a csomagolás, a védőkupak szorul stb.... de azt hiszem, ezek elhanyagolható dolgok, ha azt nézem, hogy viszonylag nagy színválasztékban kaphatunk megfelelően pigmentált, kellemes állagú, valóban tartós pirosítót, amit ráadásul alapként is bevethetünk. 
Irány az E.L.F. oldala!;)

8 megjegyzés:

  1. Én ma rendeltem az Elf-től, igaz nem krémpirosítókat, de a Heart Breaker nagyon tetszik. Szerintem s következő rendelésnél belerakom a kosárkámba. Milyen ecsetet rendeltél?

    VálaszTörlés
  2. A duo fibre ecsetüket, de korábban már rendeltem párat a mineral vonalból, azok szuperek.:)

    VálaszTörlés
  3. Várom a postot a duo fibre-ről, ha neked beválik, akkor majd én is megrendelem. :)

    VálaszTörlés
  4. Rendben, akkor megpróbálok már holnap délelőtt írni róla.:)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, milyen aranyos vagy, köszi :)

    VálaszTörlés
  6. Köztünk a Heart Breaker-rel töretlen a szerelem, mindig, mindenkire azt használom, de szerintem még így is életem végéig ki fog tartani, olyan mennyiséget suvasztanak bele abba "kis" üvegcsébe. :D

    Amúgy ez a Vixen elég csábító, bár gyanítom, hogy csak a szemem kívánja... :D Mondjuk egy egyszerű tusvonallal és natúr szájjal hétköznapra is hordhatóvá lehetne tenni... (Bár nekem ilyenkor mindig meglódul a fantáziám, és azonnal bevillannak a nagyszempillás erős szájas és szemes sminkek képei... :D)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem simán hordató hétköznap is, ecsettel nagyon finoman fel lehet tenni, én próbáltam már egy minimalista szájfány-szempillaspirál kombinációval, úgy is elment, de vörös rúzshoz az igazi.:)

    VálaszTörlés
  8. Oké, nem ér fájdítani a szívemet! :DD

    VálaszTörlés