A Paul Frank Lip Smackert nyerte:

7:40 Varjúlány 1 Comments



A harmadik esély szerzője, azaz Panni, gratulálok!:))
Kérlek, a koczkafianyo@gmail.com-ra írd meg, milyen címre küldhetem el a nyereményedet.:)


Összesen egyébként 74 esélyt szereztetek, nagyon-nagyon örülök, hogy ilyen sokan jelentkeztetek, és hogy ennyien írtatok véleményt a blogról.:) Ha bármikor máskor is lenne észrevételetek, véleményetek, kérésetek, kérlek, írjátok meg.:)

A hozzászólásokra ott helyben nem akartam válaszolni, mert az összesítéskor könnyebb nekem, ha csak ti írtok oda, ezért itt, egyben, sorban reagálnék mindenre.:)



Betűtípus: Ezzel én sem vagyok elégedett, nem a legkönnyebben olvasható, ráadásul technikai gondok is vannak vele. Az egyedi sablon miatt azonban sajnos nem olyan egyszerű módosítani rajta, de próbálom mihamarabb megoldani.:)

Durvább sminkek: Tudom, hogy ez nagy hiányossága a blognak, igyekszem a jövőben pótolni.:)
Eddig azért maradtak ki ezek, mert a korai sötétedés miatt csak a déli órákban tudtam fotózni, és utána többnyire még volt ilyen-olyan dolgom, amihez nem biztos, hogy illett volna egy erősebb smink. Viszont egyre hosszabban a napok, a ráérősebb délutánjaimon megpróbálom kiereszteni a fantáziám.:)
 
Kedvences bejegyzések: A havi kedvenceket mindig nagyon szívesen állítom össze, viszont nincs ötletem, hogy ezen kívül még milyen formában mutathatnám be a favoritjaimat. Ha esetleg van valamilyen tippetek, örülnék, ha megírnátok, ha csak tudom, megvalósítom.:)

Körömlakkos posztok: Annyira örülök, hogy ezt szívesen látjátok! Nagyon szeretek lakkozni, igyekszem akkor még gyakrabban lefotózni az eredményt.:)

Step by step: Régebben a napi sminkes bejegyzésekben is mindig pontosan leírtam, hogy készült, igaz, képekkel nem illusztráltam. Fogok ilyeneket is csinálni, bár lehet, hogy először csak egyszerűbbekkel merek majd jelentkezni, de a leírások mindenképp részletesebbek lesznek a sima sminkes posztokban is.:)

Még több bejegyzés: Nagyon jól esett azt olvasni, hogy alapvetően tetszik a blog, jöhet még több és több bejegyzés ugyan így.:) Igyekszem minél többet írni, amennyit csak tudok.:)

Összehasonlító bejegyzések: Én is nagyon szeretem ezeket, igaz, kicsit időigényesebbek, így egy rohanós hétköznapba nem mindig fér bele, de igyekszem.:)
Esetleg ha van kérésetek, hogy mit, miket vessek össze, írjátok meg bátran.:)

Outfit posztok: Ó, annyira örültem, hogy ezt is írtátok.:)) Nem vagyok nagy divatrajongó, de úgy érzem, jó ezzel is kicsit változatosabbá tenni a sminkes bejegyzéseket. Egy ideje már gyakorolgattunk is Anyukámmal, hogy minél jobb képeket tudjunk készíteni, az első ilyen bejegyzés már meg is született.:)

Trendkiadások bemutatása: Én is nagyon szeretem az új dolgokat bemutatni, a jövőben igyekszem minél gyakrabban előrukkolni ilyesmivel is.:)

Ruhás bejegyzések: Nagyon szeretem a neten bújni az üzletek kínálatait, ezekből mindenképp megmutatom máskor is kedvenceimet, és megpróbálok újabb sorozatokat is kitalálni.:)

Videók: Egy időben nagyon szerettem volna ilyesmivel is jelentkezni, készítettem is pár próbafelvételt, de nem voltam elégedett az eredménnyel. Azóta kicsit jegeltem a dolgot, de idővel azért majd újra belevágok szerintem, bár ez most még elég távlati terv.


Nagyon köszönöm, hogy jelentkeztetek és megírtátok a véleményeteket, a nyertesnek pedig gratulálok!:)

1 megjegyzés: