Tusvonal baked szemhéjpúderrel

23:27 Varjúlány 5 Comments



Iiimádom a baked szemfestékeket, de hiába tudtam, hogy ezek sokoldalúan használhatók, még soha nem jutottam el odáig, hogy tusként is bevessem őket, pedig már régóta tervben volt.:)  A múlt reggel aztán vére erre is maradt időm, és az egyik csillámcsoda Bourjois mono szemfestékemmel kísérletezgettem.:)








1. Első lépésben a Garnier BB-jét oszlattam el az arcomon, most nem akartam nagyon "lealapozott" hatást.
2. Majd jöhetett némi púder, és egy kevés illuminátor ide-oda.
3. Egy gyengébben teljesítő szemhéjalapozó került a szememre.
4. Ez után egy matt bőrszínű szemhéjpúdert kaptam elő, igazából csak megszokásból, ez a lépés nyugodtan kihagyható.:)
5. Majd jöhetett a baked szemfesték, amibe az Essence nedves tusecsetével nyúltam. Ezzel próbáltam egy vastagabb tusvonalszerűséget rajzolni a szempilláim tövébe, először kicsit furcsa volt, de hellyel-közzel elégedett vagyok az eredménnyel.:)
6. Következett némi fekete szemceruza a vízvonalamra, na meg persze a szempillafesték.
7. Ezek után jöhetett az arcom, némi élénkrózsaszín krémes pirosítót tettem a pofimra, majd a stratégiai pontokra egy kevéske enyhe fényű highlightert.
8. Végül a számra egy erőteljesebb pink rúzs került.






Arc:
Garnier Miracle Skin Perfector BB krém
Maybelline DreamMat púder (02; Rose Ivory)
Catrice Light-Reflecting korrektor (010; Ivory)
Essence Blossoms etc... highlighter (01; Flower Power)
E.L.F. Studio krémpirosító (Heart Breaker)

Szem:
Alverde szemhéjalapozó
Catrice mono szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Bourjois mono szemhéjpúder (11)
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

Száj:
Rimmel Lasting Finish  By Kate rúzs (05)
 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll a rúzs :) az utolsó kép a kedvencem *-*

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik,szép szolid! :)
    a rúzs pedig tényleg csillagos ötös :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, aranyosak vagytok!:)
    A rúzsról pedig holnap akarok írni kicsit bővebben.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, olyan aranyos vagy. :))

    VálaszTörlés