English Rose

7:12 Varjúlány 6 Comments

 

A tegnapi teszt után többen kértétek, hogy mutassam meg a színeket a számon is, ezért ma az egyik rúzst, az English Rose-t használtam a sminkemhez.:)

A szememmel kapcsolatban nagyon ötlettelen voltam, így a kedvenc krémes festékemet vittem fel, és abba ütögettem némi szemhéjpúdert, majd elsatíroztam picit, aztán jöhetett a szokásos szemceruza a vízvonalamra, na meg a spirál.:)
Az arcomra a legkedvesebb highlighteremből tettem egy nagyon keveset, a pofimra pedig jöhetett egy barackosabb krémes pír.








Arc:
E.L.F. Studio primer
Maybelline Dream Satin alapozó (010; Ivory)
Essence Blossoms etc... highlighter
E.L.F. Studio krémpirosító (Tease)

Szem:
Catrice Made To Stay krémes szemfesték (010; Pearly Habour)
Douglas szürke paletta középszürke és fekete árnyalata
Essence Quattro (04; Oh-So-Cute) fehér színe
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

Száj:
N.Y.C. rúzs (419; English Rose)


Ui.: A napokban regisztráltam a bloggal a twitterre is, ha gondoljátok, nézzétek meg, az oldalsávban megtaláljátok.:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vagy te is, meg a sminked is. :) Odavagyok ezért a rúzsért komolyan, olyan természetes a színe. :)

    VálaszTörlés
  2. Eszti: Jaj, de kedves vagy, köszönöm.:))

    Hogyha esetleg beszereznétek a rúzst, előtte mindenképp nézzétek meg a teszterét, mert kíváncsiságból ecsettel Anyukámon is kipróbáltam, és rajta a pinkes tónusa sokkal inkább előjön, lehet, hogy mindenkin picit más lesz.:$

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll neked ez a rúzs.:)

    VálaszTörlés
  4. Jól áll Neked :) Holnap megnézem, remélem lesz belőle teszter (ezért nincs nyc rúzsom, mert vagy szét vannak olvadva a színek, vagy csak egy szín van kirakva :S )

    VálaszTörlés
  5. szép vagy *-* olyan jól áll ez a rúzs is :$

    VálaszTörlés