Manhattan Kiss Couture limitált kiadás

2:55 Varjúlány 2 Comments

Alig két hete, hogy írtam a legfrissebb Manhattan limitált kiadásról, amely körömlakkokat és palettákat tartalmaz, de már itt is az újabb, melyet öt rúzs és öt szájfény alkot.


 
515


 
 535



545



565



595



61G



34G



46G



53G



69G


Bevallom, én a Manhattan ajakra való termékeiért nem vagyok oda, igaz, még csupán egyetlen szájfényt használtam, de sokakkal ellentétben nekem sajnos nem vált be, így most... nos, némi fenntartással kezelem ezt a kiadást. Az árnyalatok annyira talán nem is nekem valók, egyedül az erősebb pink szájfényt és az élénkebb narancs rúzst tudnám elképzelni magamon, de most úgy érzem, azok nélkül is tudnék élni. 

Nektek hogy tetszik ez a kollekció?:)

2 megjegyzés:

  1. Mind kell, de különösen ezek: 515, 34G, 53G. Rossmanban lehet kapni ilyet?

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Samelike: A fantázianeveket én is mindig hiányolom, sokkal jobbak, mint ezek a kódszámok.:/

    Zenzen: Nem, Manhattan termékeket sajnos csak a DM forgalmaz.:(

    VálaszTörlés