Színes, nyári smink - step by step

5:23 Varjúlány 10 Comments



Vasárnap a szomorkás idő ellenére elkapott a nyári hangulat, kedvem és időm is volt, ezért készítettem egy színes szemes sminket.:)



Először szokás szerint szemhéjalapozót használtam, aztán jöhetett egy türkiz-petróleumkék szemhéjpúder, ezt vittem fel kissé hanyagul az egész szemhéjamra, egyedül arra próbáltam vigyázni, hogy befelé és felfelé kicsit világosodjon a szín.




Utána egy matt limezöld festéket kaptam elő, ebből tettem a szemhéjam belső harmadára és felfelé, a mélyítővonal irányába, úgy, hogy legbelül legyen a legintenzívebb a szín.
Ezzel a lépéssel lehet a legtöbbet pepecselni, ha sok lett a zöld, visszamehetünk a türkizzel, aztán megint elővehetjük a lime-ot.... és ezt addig folytathatjuk, amíg nem leszünk elégedettek az eredménnyel.




A következő lépésben egy sötétzöld- majdnem fekete szemhéjpúdert használtam, vizes ecsettel próbáltam egy tusvonalszerűséget húzni a szempilláim tövébe. Ez akár mással is kiváltható, ami a lényeg, az az, hogy egy mélyebb kékkel/zölddel picit sötétítsetek a pilláitok tövén, lehet ez por, tus, ceruza... akár el is dolgozhatjátok jobban, vagy lehet határozottabb a vonal, mindenhogy el tudom képzelni.:)




Miután ezzel is megvoltam, kihúztam a vízvonalam, ezúttal zselés tust használtam, de nyugodtan lehet ceruzával is, sőt!:)  Eztán újra előkaptam a türkiz szemhéjpúdert, és egy ferde ecset segítségével tettem belőle picit az alsó pilláim tövébe. Lehetett volna többet is, beljebb is jöhettem volna vele akár, de nekem sajnos nem igazán áll jól, ha alul jobban kifestem a szemem, de ha nektek igen, akkor legyetek bátrabbak, mint én!:)




A következő lépésben egy aranyfényű bézs szemfestéket vettem elő, ebből a szemem belső sarka alá tettem (Alá, és nem teljesen a belső szemzugba!), majd a felső szélek mentén is végigfutottam vele, sőt, a szemöldökcsontomon is ezt használtam.
Amikor ezzel elkészültem, következett a szempillagöndörítő és a spirál befejezésként.
 

 



Mivel ez egy elég erőteljes szemes smink, ezért a szemöldökömre most nem csak zselé került, hanem átfutottam rajta egy sötétbarna porral is. Az arcomra egy rózsaszínes-barnás természetesebb pirosító került, valamint egy finomabb, aranyos fényű highlighter.
A számra eredetileg egy világos csupacsillám szájfényt tettem, de aztán nem tetszett az eredmény, és átfutottam rajta még egy erősebb rózsaszínnel is. Még így sem vagyok elégedett, azt hiszem, legközelebb egy erőteljes korall rúzst fogok feldobni ehhez a sminkhez, kíváncsi vagyok, úgy milyen lesz.:)


Arc:
E.L.F. Studio primer
Maybelline Dream Satin alapozó (010; Ivory)
L'Oréal Accord Parfait púder (R1; Rose Ivory) 
L'Oréal Blush Minerals pirosító (40)
Essence Vampires Love Shimmer Powder

Szem:
Catrice szemhájalapozó
Manhattan Luxopolis szemhéjpúderek (21L; Shampaign, 82N; Lux Greem, 87W; VIPetrol)
Bourjois baked szemhéjpúder (07)
Essence zselés tus (01; Midnight In Paris)
Lancome Hypnose Doll Eyes szempillaspirál

Száj:
N.Y.C. Liquid Lipshine szájfény (577; Pink Cosmo)
L'Oréal Glam Shine szájfény (51; Cherry Sorbet)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és annyira jól áll!:)

    VálaszTörlés
  2. Én csináltam ilyesmi sminket korall rúzzsal és ütött nagyon. Jól állnak a színek, többet kellene használnod és ne félj szerintem erős szemsminkhez élénk rúzst használni. Persze nagyon figyelni kell a színek összhangjára, de szerintem nem csak natúr szemekhez illenek az élénk rúzsok.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :) és jól is áll! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Találsz egy kis meglepetést a blogomban, nézd meg légyszi :)
    http://beautysandwich.blogspot.com/2012/04/sokoldalusag-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  5. Victoria, Thündérke: Köszönöm.:)
    Eszti: Máris nézem.:)

    VálaszTörlés