Alverde Alverdissima limitált kiadás

5:09 Varjúlány 3 Comments

A Manhattan új kiadása után az Alverde is előrukkol egy limitált kollekcióval, nézzük, mit fog tartalmazni.:)





Az Alverde szemhéjpúdereivel nem sok tapasztalatom van, Anyukámtól "örököltem" egy zöld monót, ennyi, de... nem is hinném, hogy ez emiatt a kiadás miatt változna, szépek-szépek ezek a duók, de... nem az én színeim.




Jön még egy szempillaspirál is, ez valahogy... az én érdeklődésemet most nem keltette fel.:$


Folyékony tus is érkezik, a szokásos zöld csomagolásban.


Rengeteg jót hallottam mostanában a márka pirosítóiról, kacérkodom is a gondolattal, hogy kipróbálok egyet... majd meglátjuk, mindenesetre ezek a színek szerintem nagyon szépek.:)





Huh, bevallom, eddig nemigen vonzottak az Alverde rúzsai, de most a baloldali igencsak megtetszett, ezt mindenképp meglesem majd élőben is!



Érkezik három "kinyomós" szájfény is,  én általában jobban szeretem az applikátoros megoldást, de néha ilyen csomagolásúakba is beleszeretek, viszont... ezeket az árnyalatokat úgy érzem, nem nekem találták ki.



A kiadás tartalmazni fog egy highlightert is, méghozzá ha jól sejtem, krémes állagút. Engem ugye az ilyesmivel mindig el lehet bűvölni...

Kapunk egy ecsetet is, amely szerintem kísértetiesen hasonlít az Essence régebbi kínálatában lévő pirosítóecsetkére, szép-szép, de engem ez most nem hozott lázba, talán a rövid szára miatt. 

Összességében nekem így, képek alapján tetszik ez a kollekció, a szemes dolgok hidegen hagynak, a rúzsok és a pirosítók viszont felkeltették az érdeklődésem, sőt, a highligter is. Már csak egy kérdés maradt... én elég nehezen viselem az Alverde kozmetikumok jellegzetes illatát, nagyon remélem, hogy most ezt mellőzik vagy más lesz picit, limitált kiadásokkal szerencsére előfordult már ilyen a márkán belül.:)

Ti mit szóltok hozzá?:)

3 megjegyzés:

  1. Nekem is megtetszett a highlighter, és nekem is mondtak ár jót-rosszat a pirosítóról, nem tudom minek higgyjek... :) De ha azt megveszed, lécci csinálj róla tetszet! Érdekelne hogy mit gondolsz róla!

    VálaszTörlés
  2. Nekem megvan a barna-bézs duo szemhéjpúder, nem nagy szám, nagyon natúr.
    Viszont a spirál a legkedvencebb. Bár hozzá kell tenni, hogy nagyon természetes lesz vele a hatás :)

    VálaszTörlés
  3. Zenzen: Mindenképp írok róla, ha beszerzem.:)
    BaBett: Spirált még nem próbáltam tőlük, az illatukat annyira... nem szeretem, de észben tartom, és ha természetesebb spirált fogok keresni, feltétlen megnézem.:)

    VálaszTörlés