Essence pelyhes lakk - világos alapon

13:40 Varjúlány 3 Comments


Essence Special Effect Topper (08; Night in Vegas), Essence Colour & Go (44; Modern Romance)


Már nagyon régóta vágyom egy pelyhes fedőlakkra, így nagy várakozásokkal fordultam az Essence Special effect topperek új üdvöskéje felé. 
A külsőségekről nem tudok sokat mondani, csini az üvegcse, ennyi.:) Az ecsete egyébként kissé lapított, én ennek nagyon örülök, jobban szeretek az ilyenekkel dolgozni, mint a hagyományosakkal.

Elsőként ezt az ezerszínű szépséget egy sötét színnel szerettem volna kipróbálni, de aztán... láttam másoknál, hogy nude alapon is szuperül mutat.:) Így végül a púderrózsaszín Color&Go, a Modern Romance fölé került először.










Az állagával, száradási idejével elégedett vagyok, nem kiemelkedően jó, de nem is rossz, hasonló a régi Twins fedőlakkokhoz.:)
A hatása... nos, bevallom, ezen szín fölött számomra kissé csalódás volt. Szép-szép, de... valahogy nem nyűgözött le, bár megeshet, hogy csak én vártam túl sokat.:) Leginkább az ezüstös kis moszatokat hangsúlyozza ki a púderrózsaszín alap, és ez a kettő együtt szép ugyan szerintem, de annyira nem különleges, mutatós.:)
Az első bevetés után tehát nem alakult ki szerelem a kicsike és köztem, de elárulom, lesz a kettőnk viszonya még jobb is ennél.;)

Folyt. köv.

3 megjegyzés:

  1. Én is pont erre gondoltam :). Nagyon szép,de mintha valami hiányozna...

    VálaszTörlés
  2. Ez a szín nekem is megvan, én nem tudtam kihasználni, valahogy nem az én színem... Szerintem ez a pelyhes jobban néz ki sötét lakkon, jobban érvényesül a csillogása. Erősen gondolkozom, hogy megveszem mert állati szép :)

    VálaszTörlés
  3. Igenigen, pontosan ez a gondom vele nekem is.:)
    Azóta kipróbáltam máson is, és így már sokkal mutatósabb szerintem.:)

    VálaszTörlés