Bourjois pirosítók

3:53 Varjúlány 3 Comments


(33; Lilas D'Or, 54; Rose Frisson)

Úgy gondoltam, hogy ha már a múlt héten volt egy részletesebb bejegyzés a Bourjois egyrészes szemhéjpúdereiről, akkor illene bemutatni a pirosítóikat is.:)





A csomagolásuk megegyezik a szemfestékekkel, aranyos kerek forma, a színe hellyel-közzel megegyezik a termékével, nem túl könnyű, jól záródik, a nyitáshoz pedig a picike gombot kell benyomnunk... nekem továbbra is tetszik ez a külső.:)




A dobozka tetejében tükröt találunk, ezt talán még kevésbé kihasználható, mint a szemhéjpúderekében lévő, de azért a gesztus szerintem értékelendő. Egyébként egy mini ecsetke is megtalálható minden pirosítóban, szerettem volna lefotózni, de sajnos az enyémeket már sehol sem találom, soha nem használtam őket, mert sajnos sok mindenre -ahogy már megszokhattuk- nem jók.




Mindkét pirosítónak ISTENI illata van, púderes-virágos... odavagyok érte.:) Kicsit hasonló a tavalyi Essence trendkiadás, a Blossoms erc... highlighterének illatához, csak jóval intenzívebb, de nem kell megijedni, felvitel után már nem érződik.:)




A Bourjois ezen termékei is -csakúgy, mint a szemfestékek- baked eljárással készültek. Alapvetően nagyon szeretem az ilyen festékeket, mert bár szárazon jellemzően nem brutálisan pigmentáltak, de nedvesen csodásak, és én imádok vizes ecsettel dolgozni, plusz a jobbak egyáltalán nem porolnak, amit én hatalmas pozitívumnak tekintek. Legalábbis a szemfestékekkel kapcsolatban így gondolom, viszont... abban nem vagyok biztos, hogy pirosítók esetén is érvényesülnek az égetett technika előnyei.
Ami a gondom ezzel a két pírral, az az, hogy elég kemények, "tömörek", emiatt puha ecsettel szinte lehetetlen használni őket, durvábbal már nincs gond, de... akkor sem tudom ezt csak úgy elnézni. A pigmentáltságuk sem zseniális, vizesen nagyon jók lennének, de őszintén szólva amennyire szeretek nedvesen felvinni szemfestéket, annyira ódzkodom tőle, hogy egy pirosítót úgy használjak.
A színeik egyébként csodásak, és még a választék is egész nagy.:)





(33; Lilas D'Or, 54; Rose Frisson)

*A két első kép természetes fényben készült, a harmadik vakuval, kattintsatok rá a nagyobb méretért.


A Rose Frisson egy üde, selyemfényű, inkább melegebb rózsaszín, a múlt évben rengeteget használtam, egy szuper univerzális árnyalat, mindenkin el tudnám képzelni. A Lilas D'Or már kicsit trükkösebb, sokan Nars Orgasm hasonmásként emlegetik, hogy valóban az-e, arról nem tudok nyilatkozni, de hogy nagyon szép, az biztos.:) Egy középrózsaszín aranycsillámokkal megbolondítva, de a csillámosság mértéke változó, ha épp olyan réteghez érek, akkor egész látványosak, máskor alig észrevehetőek. Tudom, hogy a csillám szótól sokan megrettennek, különösen, ha pirosítóról van szó, de szerintem ebben az esetben annyira nem vészes a helyzet, még akkor sem, amikor épp jobban előjönnek, mert nem óriásiak, nem ordítanak, csak szép fényt adnak, persze azért akiknek zsírosabb, tágabb pórusú a bőrük, lehet, hogy jobb, ha picit óvatosabbak vele.


Összefoglalva: Elég vegyesek az érzéseim a Bourjois pirosítóival kapcsolatban, az biztos, hogy nem szeretem annyira őket, mint a szemhéjpúdereket. A csomagolás ebben az esetben is nagyon aranyos, az illatuk is szuper és a színskála is szép, de az, ami a szemfestékeket a kedvencemmé teszi - a textúra - , nem biztos, hogy pirosítóként annyira jól funkcionál. Használhatóak persze így is, de nem hinném, hogy valaha a favoritommá válnak.

3 megjegyzés:

  1. Tökjól néznek k, különösen a Lilas D'or! Hol lehet kapni Bourjous cuccokat?

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Müller, Douglas és Marionnaud.:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez -is- a baked festékek előnye, hogy alig fogynak, a szemhéjpúdereket én is alaposan nyúzom, mégis... szinte meg se látszik rajtuk.:)

    Ezekhez a pirosítókhoz nekem is csak durvább ecset vált be.:/

    VálaszTörlés