Catrice Coolibri limitált kiadás

2:01 Varjúlány 4 Comments

Tegnap késő este már mutattam egy rövidke videót arról, hogy az Alverde után a Catrice is előáll egy új, nagyon színes és nyárias trendkiadással. Lássuk, ez miket fog tartalmazni.:)




Kapunk négy szemceruzát, nyilván ezeket elsősorban szemfestékként lehetne használni, nos... nem is tudom... mindenesetre a színek szépek..)





Jön egy új géles-krémes pirosító, ennek nagyon-nagyon örülök, máris megnyert magának.:)





A kiadás tartalmaz egy ajakbalzsamot is, a csomagolása nagyon szépre sikeredett szerintem.




Kapunk egy aranyos-pezsgőszínű folyékony tust is, én ezeket nagyon szoktam szeretni.:)








Továbbá jön négy szájfény is... a színek... huh! A nagyon világos rózsaszín kivételével mindre kíváncsi vagyok. 




A Catrice limitált kiadások lakkjai jó ideje nem fogtak már meg, volt olyan, ami tetszett ugyan, de... vagy nem hozták be, vagy... élőben elsiklottam felette. Nos, ezek közül kapásból hármat el tudnék fogadni, jöhet a citromsárga, a korallos pink és a türkiz, de persze a másik kettőt is elfogadnám.


Engem teljesen megnyert ez a kollekció, egyedül talán a ceruzák nem hoztak lázba, de a pirosító, a szájfények, az ajakbalzsam... már alig várom, hogy végre megérkezzenek!

Nektek hogy tetszik?:)

4 megjegyzés:

  1. Cuki! Én is pont most írok róla... :)

    VálaszTörlés
  2. Ajakbalzsam, kék szájfény, pirosító <3

    VálaszTörlés
  3. nagyon megnyerő a csomagolásuk :) én leginkább a lakkokra lennék kíváncsi :)

    VálaszTörlés
  4. A pirosító és az ajakbalzsam kell :)

    VálaszTörlés