Fashion TAG

4:07 Varjúlány 6 Comments



Újabban nagyon belemerültem az öltözködésbe,  amennyire nem érdekeltek az utóbbi másfél évben a ruhák, most legalább annyira igen.:) Így, az ünnepek alatt akadt némi szabadidőm, és arra gondoltam, készíthetnék egy TAG-et csupa divattal kapcsolatos kérdésekből.


1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Is-is. Télen egyértelműen a nadrágokat favorizálom, nyáron, jobb időben viszont nagyon szeretem a picit térd fölé érő szoknyácskákat... lassan itt is a szezonjuk.:)

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
A szememnek nagyon tetszenek az arany holmik, de rajtam nem mutatnak annyira jól, ráadásul a ruháim többségéhez se illenek... úgyhogy maradok az ezüstnél.

3. Clutch. Igen vagy nem?
Tetszik, de nekem nem kényelmes. Igen, tudom, ha más fazonú táska van nálunk, az is lefoglal egy kezet, de egy füles verzió mellett még elfér más is a kezemben, míg egy borítéktáskát "markolászni" kell, valahogy nekem kevésbé komfortos.

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Hüm... azt hiszem, az Orsay. Általában nagyon tetszenek a darabjaik, többségében finomak, nőiesek, elegánsak.  

5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Alapvetően nagyon tetszenek, de sajnos az én magasságomhoz nem a legideálisabbak. Ez az egyetlen dolog, amiért odaadnék a 180 cm-emből tízet.

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Szerintem a kivitelezéstől függ. Hosszú -túl hosszú- lábú lányoknak áldás lehet, kicsit megtöri a ropijainkat, de tény, hogy vigyázni kell vele.

7. Neon vagy pasztell?
Nem is tudom, tetszik-tetszik ez a pasztell irány, de valahogy nekem jobban állnak az erőteljesebb színek... úgyhogy neon, de csak mértékkel!

8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?
Tetszenek a klasszikusabb ékszerek, de...  a kiegészítőket szeretem váltogatni, ezért inkább az olcsóbb, de azért igényes darabokra szavazok.:)

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Nem követem ész nélkül a divatot, több oka is van ennek. Inkább egy-egy darabot szerzek be az aktuális trendekből, és azt építem be a szettjeimbe. Így -talán- egyénibb marad az öltözködésem, de mégis érzik rajta az éppen futó divatirányzat, és vagyonokat se kell költenem.:)

10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány  minden színe megtalálható a szekrényedben?
Én egyértelműen az utóbbi vagyok, de néha, főleg reggelente úgy érzem, hogy ez nem a legjobb... elég korlátolt így a kombinációs lehetőségek száma. A jövőben jó lenne beszerezni pár fekete, szürke, bézs árnyalatot, amit mindenhez fel tudok kapni.

+1: A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Általában az előbbi, de néha, ha tegyük fel, mindenképp egy adott rúzst akarok használni, akkor az is megeshet, hogy a ruhámat választom a sminkemhez.


Remélem, nem volt túl unalmas olvasmány, ha esetleg ti is kitöltenétek akár itt, akár a blogotokon - ha így van, linkeljétek bátran!:)) - annak nagyon örülnék, kíváncsi vagyok a válaszaitokra.:)

6 megjegyzés:

  1. Én is elkészítettem! :)
    http://nuckurucmakeup.blogspot.com/2012/04/fashion-tag.html

    VálaszTörlés
  2. Nuckuruc: Jaj, de jó, már el is olvastam.:)
    Thündérke: Köszönöm, kedves vagy, bevallom, picit féltem, hogy nem fogjátok szeretni, de ezek szerint nincs nagy baj vele.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kitöltöttem én is, nagyon tetszik :)
    http://bellalabeauty.blogspot.com/2012/04/fashion-tag-by-belle.html

    VálaszTörlés