Air Kiss

10:23 Varjúlány 6 Comments



Már viszonylag rég használtam erősebb, pirosas színeket a számra, így ma kész felüdülés volt vééégre felkenni ezt az élénkebb árnyalatot. .:) Ezt sokkal inkább érzem magamhoz illőnek, szívesebben is viselem, mint a világosabb rúzsokat.
A mozgó szemhéjamra az örök kedvenc szemhéjpúderemből, egy fehér Bourjois monoból került, ezt árnyékoltam finoman egy fémes világosszürkével. A vízvonalamra a szokásos szemceruza került, a pilláimra pedig jöhetett némi spirál.
Az arcomra egy nagyon kevés piros krémes pírt tettem, valamint egy egészen kicsike highlightert.






Arc:
Maybelline Dream Satin alapozó (010; Ivory)
Essence Blossoms etc... highlighter
E.L.F. Studio krémpirosító (Seductress)

Szem:
Catrice szemhéjalapozó
Bourjois mono szemhéjpúder (90)
L'Oréal Quad Pro paletta (358; Midnight Blue) szürke árnyalata
Essence Long Lasting szemceruzs (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

Száj:
N.Y.C. rúzs (404; Air Kiss)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a rúzs, szuperül áll neked! Hordd többet!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll ez a szín!
    Azt hiszem ez a szín is kellene nekem :-D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, én is nagyon megszerettem ezt az árnyalatot.:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez jobban is áll Neked mint a világosabbak! :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, én is így gondolom, jobban is érzem magam ezekkel.:)

    VálaszTörlés