Krémes pirosítók összehasonlítása

4:06 Varjúlány 2 Comments



Az utóbbi időben nagyon rákaptam a krémes pirosítókra, be is szereztem többfélét és volt is róluk már teszt, kivéve épp a legnagyobb kedvencemről, a Max Factor Miracle Touch-ról.:) Erről mindenképp szerettem volna írni, de akkor már arra gondoltam, hasznosabb lenne egy összehasonlítás.:)


Méret:
Ami egyből szembetűnhet, az az, hogy mennyire különböző a három kence kiszerelése, a Max Factor nagyon aprócska, sajnos nem találtam meg rajta, hogy hány gramm, de rá egyértelműen igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
A Catrice tégely 13 grammnyi pirosítót tartalmaz, de... közel sem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy tovább kenegethetjük, mint mini pajtását.
Az E.L.F. is viszonylag nagy kiszerelésű, sajnos a dobozát már nem találom, így erről se tudok pontos adatot mondani, de az biztos, hogy bár a csomagolása jóval nagyobb, mint maga a kence, pirosítóból is sokat kapunk.


Csomagolás:




A Miracle Touch cuki kis műanyag tégelyben érkezik, remekül záródik, jó ideje használom már, de még egy karcolás sem esett rajta.




A Catrice formára egy az egyben olyan, mint az Essence új krémpirosítói, szerintem csini ez a rózsaszín kupak, de egyébként semmi extra.





Az E.L.F. csomagolása talán a legkevésbé praktikus, mert hatalmas, viszont bizonyítottan ütésálló. Amit még díjaznék, az a kis fehér védőkupak, amit a csavaros fedél alá lehetne használni, de sajnos hajlamos beleszorulni a tégelybe, így én inkább mellőzöm.


Állag, illat:



A Max Factor viszonylag sűrű, ragacsos, de tipikusan olyan, ami a kéz melegétől vagy az ecsettől felmelegszik, "megolvad". Csak enyhe illata van, én talán fahéjasnak mondanám, nem a kedvencem, de nem is különösebben kellemetlen. 




A Catrice-nek igazi habos állaga van, nagyon puha és folyós, olyannyira, hogy hajlamos a tégely tetejére is felcsúszni. Nagyon-nagyon enyhe műanyagszaga van.




Az E.L.F. Studio pirosító állagát leginkább gyurmához tudnám hasonlítani, puha, de nem síkos, nedves vagy krémszerű. Ennek is műanyagos illata van, de kicsit savanykásabb és erősebb, mint a Catrice-é, de ez sem vészes.:)


Szín, pigmentáltság, eldolgozhatóság:



Max Factor Miracle Touch (07; Soft Candy), Catrice Hidden World, E.L.F. Studio (Seductress)


A Max Factort én paradicsompirosnak mondanám, a pigmentáltsága szerintem nagyon jó, ennek is köszönhető, hogy alig-alig fogy. Az eldolgozhatóságával sincs gondom, ezt mindig kézzel szoktam felvinni, pillanatok alatt a pofimba tudom simogatni.:)

A Hidden World egy nagyon bájos kis rózsaszín, ez már kevésbé fed, többet is kell feltennem belőle emiatt. Ezt egy fokkal nehezebb egyenletesen eloszlatni, nem árt a biztonság kedvéért a szokottnál eggyel többször elsimítani.

Az E.L.F. pirosítója szín tekintetében nagyon trükkös, mert enyhén felvive egy ilyen erőteljes rózsaszínt kapunk, viszont ha egy picit többet használunk belőle, akkor egy nagyon vagány pirosas-bordós színt kapunk. A pigmentáltsága ennek a legjobb, ha így, világosabban szeretném használni, akkor elég, ha csak finoman hozzáérintem (!) az ujjamat a festékhez, már az is elegendő.
Megjegyzem, nem az összes E.L.F. krémpirosító ilyen brutálisan pigmentált, inkább a sötétebbekre jellemző, de a többivel sincs gond.:) 



Tartósság:



Max Factor Miracle Touch (07; Soft Candy), Catrice Hidden World, E.L.F. Studio (Seductress)


A tartósság számomra kulcsfontosságú ezeknél a termékeknél, mert alapként is szívesen használom őket.
Hogy ezen tulajdonságukat jobban bemutassam, a színmintát pár percre folyó víz alá tettem. 

Ez és a korábbi tapasztalataim alapján azt gondolom, hogy a leggyengébb talán a Catrice, bár talán az is közrejátszik ebben, hogy az a legvilágosabb. A vizes próbán nagyjából fej-fej  mellett teljesített a másik kettő, de én úgy érzem, az arcomon egy pindurkával tovább fennmarad a Max Factor, de az E.L.F.-nek sincs oka a szégyenkezésre.


Összefoglalva:
A Max Factor és az E.L.F. pirosítóját én egyformán jónak tartom, de a szívemhez talán mégis egy hajszálnyival közelebb áll az előbbi, de nem tudom ezt észérvekkel megtámogatni.:)
A harmadik a Catrice Hidden World, de én ezt sem írnám le, nem tökéletes, de olcsóbb, mint az előzőek, ráadásul rendelni se kell... és szerintem a finom kis színe hétköznapokra nagyon jó lehet.:)


Van krémes pirosítótok?:)

2 megjegyzés:

  1. Köszi a bejegyzést, pont gondolkoztam ezek közül, hogy melyikbe nyúljak:-)
    Valószínű max factor lesz a DM kupon miatt ( ami a glamour elején volt), remélem érvényes erre is:-)

    VálaszTörlés
  2. Én úgy tudom, hogy érvényes, és szuper választás!:)

    VálaszTörlés