Essence Marble Mania pirosító

11:35 Varjúlány 0 Comments



Az Essence új szortimentes bejegyzésben már mutattam ezt a kis szépséget, most következzen az értékelése.:)

A pirosító felületének mintája szerintem nagyon cuki, de ezenkívül a csomagolása közömbös számomra, nem vagyok oda érte különösebben, viszont nincs is gondom vele, az árkategóriájában egész jó, bár nem tűnik hipererősnek, de nem is vészesen gyenge, egész jól záródik... elmegy.:)





Ami a kinyitáskor egyből megcsapott, az a pirosító illata. Virágos-púderes akarna lenni, de engem valamiért Anyukám egyik régebben használt hajfestékére és annak a balzsamjára emlékeztet. Nem kellemetlen, de én nem vagyok oda érte. Szerencsére csak használat közben érzem, később már nem.:)




Az állagával teljesen elégedett vagyok, inkább kemény, mint krétaporszerű, ugyanakkor selymes.:)
Puhább púderecsettel kell kettőt-hármat körözni a tetején, hogy megfelelő mennyiséget vegyen fel, de cserébe egyáltalán nem porzik, vagy tényleg csak nagyon-nagyon minimálisan.





A színe felvive egy enyhe középrózsaszín némi aranyos fénnyel. A pigmentáltsága nem kimagasló, sőt, a mintán a felső csíkot jópárszor áthúztam, de végül is építhető... egy rétegben nagyon visszafogott, természetes.
Ennek ellenére nekem nagyon tetszik, bár élőben még soha nem volt szerencsém hozzá, de a képek alapján engem kicsit a Nars Orgasmjára emlékeztet, kevésbé csillámos, hordhatóbb kivitelben.:)
Mind könnyeden felvive, mind építgetve nagyon friss, üde, természetes pofit varázsol, a csillogás pedig nem túl sok, diszkógömbszerű, csak amolyan természetes ragyogás, de azért nem árt vigyázni vele azoknak, akiknek zsírosabb, tágabb pórusú bőrük van.

A tartósságáról önmagában nem tudok nyilatkozni, mert a préselt pirosítók rólam pillanatok alatt elillannak, de primerrel vagy krémes pír fölött jól teljesített, simán fennmaradt délelőttől estig.:)


Összességében: A csomagolása nem hatott meg különösebben, igaz, gondom sincs vele. Amiért nem vagyok oda, az az illata, bár a többségnek valószínűleg ez is tetszene. Az állagát viszont nagyon szeretem, csakúgy, mint a színét, annak ellenére, hogy nem a legpigmentáltabb, mert csodás kis természetes, életteli arcot lehet varázsolni vele pillanatok alatt.:)

0 megjegyzés: