TAG - Hét halálos beauty bün

11:32 Varjúlány 0 Comments

Nagyon sok blogon láttam már ezt a TAG-et, és kedvet kaptam hozzá, hogy én is kitöltsem, remélem, nem bánjátok.:)


1. Kapzsiság - Mi a legolcsóbb és a legdrágább sminkterméked?

A legolcsóbbak csakúgy,  mint sokaknak, nekem is az Essence kiárusításokon vásárolt holmik, négyes szemhéjpúderpalettácskák stb. 
Azon, hogy melyik a legdrágább, elég sokat kellett gondolkodnom, de végül arra jutottam, hogy talán a két IsaDora trióm került a legtöbbe.

2. Harag - Milyen sminktermékkel nem vagy kibékülve?  

Hüm... termékcsoportot nem tudok kiemelni, mert nincs olyan, amit alkalmanként ne használnék szívesen, viszont ha konkrétan egyvalamit kell mondani, akkor az Essence Lash Mania spirálját említeném.... nagyon nagy csalódás számomra, semmit nem csinál a pilláimmal. 


3. Torkosság - Melyik a legjobb ízű sminkterméked?

Hogy melyik a legjobb ízű, azt nem tudom megmondani, mert én igazából még a szájkencéimet se szoktam lenyalogatni, a legjobb illatúak viszont biztosan a N.Y.C. applikátoros szájfényei... vajkaramella... nyamm.:$

4. Restség - Milyen szépségápolási terméket használsz ritkábban, lustaságból adódóan?

Kontúrozni, bronzosítani egyáltalán nem szoktam, de régebben a pirosítót is gyakran mellőztem, mostanában viszont szinte mindig teszek egy keveset a pofimra. Amit még gyakran kihagyok, az a korrektor. A szemem alá nem ártana, de...

5. Kevélység - Milyen sminktermék adja neked a legnagyobb magabiztosságot?

A szájfények és a rúzsok, főleg az élénkebb árnyalatok. 

6. Bujaság - Milyen tulajdonságokat találsz a legvonzóbbnak az ellenkező nemben?

Legyen művelt, azt hiszem, ez a legfontosabb.:) Ha külső jegyeket kell mondani, akkor talán a haj az, amire leginkább figyelek...  bevallom, a szőkék és vörösek előnyben vannak nálam.:$

7. Irigység - Milyen terméket kapnál a legszívesebben ajándékba?

Mostanában kicsit lejjebb csitult a sminktermékek iránti vonzalmam,  a parfümökért viszont odáig meg vissza vagyok. Hogy milyet, nos.... olyan hosszú a kívánságlistám, hogy lehetetlen lenne felsorolni, gyakorlatilag bárminek örülnék.:) 


Ha van kedvetek, fussatok végig ti is a kérdéseken, akár itt, hozzászólásban, akár a blogotokon, én nagyon kíváncsi lennék a válaszaitokra.:)  

0 megjegyzés: