Viktor & Rolf Flowerbomb

11:37 Varjúlány 0 Comments



Már néhány hete mutattam ezt a kis üvegcsét a facebookon, most szeretnék részletesebben is írni róla.:)

Világ életemben furdalták az oldalamat a Viktor & Rolf parfümök, különösen a sima Flowerbomb... annyi jót olvastam róla külföldi oldalakon, hogy mindig tervezgettem, nekem ezt meg kell szimatolnom. Igen ám, csak ugye nálunk nem kapható... egy jó darabig bele is törődtem ebbe, úgy voltam vele, majdcsak adódik egyszer lehetőségem rá, hogy megismerkedjek vele, de aztán nemrégiben újra fellobbant a két-három éve lappangó illatok iránti szerelmem, belefutottam a Flowerbomb videójába... és innentől kezdve nem volt kérdés, hogy ezt nekem ki kell próbálni.


Szétnéztem hazai oldalakon, minden általam ismert forrást átkutattam, de igazság szerint ismeretlenül egyből nagy üveggel nem szerettem volna belőle, szerencsére az ebay-en kifogtam egy mini kiszerelést remek áron.
Az én csöppségem csomagolása nem teljesen azonos a nagyobb mérettel, ugye nem is szórófejes, de azért szerintem nagyon aranyos.:)
A forma telitalálat, a színek is abszolút illenek az illathoz, amiről még illene szót ejtenem, az a normál kiszerelés nyakán lévő kis... "bigyó". Nem tudom, lehet, hogy ez csak nekem szúrt szemet, sőt, talán semmi alapja nincs a dolognak, de ez engem egyértelműen a Montale parfümökre emlékeztet, sőt, Shakira illataira is. Nyilván ha helytálló az észrevételem, ez utóbbi a Viktor& Rolf üvegcse külsejéből merített ihletet.

Amikor először lecsavartam a kupakját, és megcsapott az illata, felkiáltottam, hogy jé, hát ez az!?
Rengeteg alacsonyabb kategóriás kölni illatára emlékeztet, sőt, én ezt, ehhez hasonló aromát másokon is gyakran vélek felfedezni, nyilván azok java része ennek valamilyen utánzata lehet.

Ami azonnal eszembe jut erről a kompozícióról, az a rózsaarany -ezért is telitalálat a kupak!- és egy naplemente egy csodaszép, kissé mesebeli kastélyszerűségben, kacskaringós kis ösvényekkel, vaskapuval és persze rengeteg rózsával. Lehet, hogy túlságosan eltávolodtam az illat leírásától, de... számomra egyértelműen ezt idézi ez a parfüm.:)

A legdominánsabb benne a rózsa, de nem a karcos oldala, hanem a bájosabb, kellemesebb, köszönhetően talán a teának, ami végigkíséri. Ezen két jegy mellett még a jázmint és a fréziát vélem felfedezni, a jázmin a fejillaton kívül végig jelen van, a frézia csak néha-néha bukkan elő, egy-két pillanatra.
Az egész együtt kissé púderessé válik, de végig határozottan érezhető a rózsa és a tea jelenléte.

A tartósságát közepesnek mondanám, a maga kategóriájában ez egész jó teljesítmény szerintem. A hatósugara közel sem olyan bődületes, mint például a Trésor Midnight Rose-nak, attól egy fokkal bőrközelibb, de azért nem is teljesen visszafogott.

Nem bántam meg, hogy beszereztem ezt a kis minit, már csak azért sem, mert ha nem teszem, akkor még mindig hajtana a kíváncsiság, de nekem ennyi elég is belőle. Nem rossz, nem rossz, de nem is az én illatom, nem egy "ajtóstul a házba - orientális nagyágyú". Viszont finom és bájos, kellemes, elegáns, fiatalos, de nem gyermeki módon.
Egy húszas éveiben járó, finom, visszafogott lány számára tökéletes választás lehet a hétköznapokra, főként tavasszal.:)

0 megjegyzés: