Arany-fekete smink -step by step

7:01 Varjúlány 4 Comments



Nem hinném, hogy olyan szuperjól sminkelek -sőőt-, de a múltkori játéknál ha jól emlékszem, többen is kértétek, hogy legyenek step by stepek, úgyhogy mostantól ha idő hiányában nem is gyakran, de próbálok jelentkezni ilyesmivel is.:)

Mindig is nagyon tetszett az arany-fekete párosítás a szemeken, de hiába kísérletezgettem vele, soha nem voltam elégedett az eredménnyel, valahogy tompább lett, mint szerettem volna. Mígnem elkezdtem ötletelni, és kiokoskodtam az alábbiakban leírt "módszert", aminek köszönhetően sokkal intenzívebb, erőteljesebb lett a sminkem, olyan, amilyenre vágytam.:)





Első lépésben használhatunk szemhéjalapozót, de én ezt most kihagytam, mert a krémes festék, amit felkenek majd, rajtam szupertartós.:)

Tulajdonképp azzal kezdem az egészet, hogy egy sötét krémes alapot -lehet akár fekete tus, vagy valamilyen ceruza is, bár én az előbbit a nehézkes lemosás miatt annyira nem ajánlom- felviszek az Essence ferde tusecsetével a szemem külső harmadára-felére. Tudom, a képen nem a legbizalomgerjesztőbb a dolog, de itt még lehetünk hanyagok, csak arra figyeljetek, hogy a külső él egyenes, határozott legyen, esetleg befelé finoman világosodhat.


  

Ha ezzel megvagyunk, jöhet egy arany krémes festék, ezt a belső szemzugtól vigyük fel egészen a fekete festékig, sőt, egy icipicit tovább is akár, óvatosan dolgozzuk össze a kettőt. 





Ezután vegyünk elő egy erősen pigmentált fekete szemhéjpúdert, és ütögessük bele a sötét alapba, vigyázva arra, hogy a határozott külső él maradjon meg, valamint hogy ne fussunk bele túlságosan az aranyba.
Majd jöhet egy minél intenzívebb, minél csillogóbb arany festék, lehet ez pigment is akár, de tényleg bármi -én például a Catrice Welcome to Las Vegas kollekció fénypúderét kaptam elő-, a lényeg, hogy erőteljes arany legyen. A krémes résznél még azt mondtam, hogy a két színt próbáljuk összedolgozni... a porosakkal viszont csak óvatosan! Inkább legyen kicsit éles az átmenet, minthogy túlsatírozzátok, mert akkor a kettőből egy zöldes-szürkés árnyalat lesz. 






Ha ezzel megvagyunk, a felső- és a belső élek mentén végigfuthatunk egy kis matt bőrszínnel, de csak itt, a határozott külső vonal maradjon meg. Eztán jöhet a vízvonalra némi fekete ceruza, az alsó pillatő alá pedig egy kevéske fekete szemhéjpúder. Bevallom, én ezzel csaltam kicsit, elmaszatoltam mindkettőt, nekem valamiért magamon nem tetszett erősebben, pedig a felső szemhéjhoz úgy illene inkább. 
Végül jöhet a szempillagöndörítő -amit én most kihagytam, mert valahová elkeveredett az enyém- és egy drámaibb hatású szempillaspirál.:)

Ha kész vagytok, mindenképp ellenőrizzétek az arcotokat, sajnos ez egy olyan smink, aminél szinte elkerülhetetlen, hogy lehulljon némi festék. Én nem vagyok a híve, de ilyen szemekhez jó ötlet lehet utólag alapozni.





A többségnek ehhez a szemhez valamilyen természetes pirosítót és egy áttetsző szájfényt javasolnék, engem viszont úgy nagyon sápasztott, így a számra egy enyhén aranyfényű, középrózsaszín szájfény került, az arcomra pedig egy kevéske ugyanilyen árnyalatú pirosító.


Arc:
E.L.F. Studio primer
Maybelline Dream Satin alapozó (010; Ivory)
Bourjois pirosító (33;Lilas D'Or)

Szem:
Catrice Made To Stay krémes szemfestékek (060; Jennifer's Goldrush, 030; Star Was Here!)
Catrice mono szemhéjpúder (140; The Captain Of The Black Pearl)
Catrice Welcome To Las Vegas Shimmering Powder
Catrice mono szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

Száj:
Avon 24K szájfény (Golden Peach)



4 megjegyzés: