Sleek Blush By 3 pirosítók

2:53 Varjúlány 4 Comments

A Sleek honlapjának böngészése közben rábukkantam egy kis érdekességre, ami lehet, hogy csak számomra újdonság, de akár hogy is, ezek a hármas pirosítópaletták megérnek annyit, hogy bemutassam őket.:)


Lace


Pink Sprint



Sugar


 Flame



 Pumpkin


A leírás szerint minden szín extrapigmentált, és megtalálható köztük matt és fényes árnyalat egyaránt.   

A Lace egy korallos-barackos összeállítás, kissé hétköznapi, de szerintem gyönyörű.:) A Pink Sprit már vadócabb, de olyan szívesen kipróbálnám ezeket a különlegesebb árnyalatokat.
A Sugar azt hiszem, nem az én hófehér bőrömre lett kitalálva, kicsit barnábbakon viszont nagyon is el tudnám képzelni. A Flame középső árnyalata -pirosmániás lévén- nagggyon-naggyon tetszik, de a felsőt is szívesen kipróbálnám, viszont az alsó bronzos színt sajnos én nemigen tudnám hasznosítani.
A Pumpkin palettának már a nevét is imádom -odáig vagyok a sütőtök ízéért és illatáért-, de a felső árnyalatba is örömmel beletapickolnék egyszer, zöldes szemsminkkel szuperül mutathat.


Ti találkoztatok már ezekkel a hármas pirosítókkal?
Hogy tetszenek?:)

4 megjegyzés:

  1. Én se olyan rég bukkantam rájuk, aztán már láttam is, hogy lehet kapni! Nekem a Pumkin és a Sugar a kedvencem (a Lace se rossz na), de jelenleg nem vehetek pirosítót egy darabig; de szerintem egyszer beruházok rájuk!

    VálaszTörlés
  2. A Lace a kedvenc így kép alapján. Az tűnik a legkihasználhatbbnak.

    VálaszTörlés
  3. KELL. Az összes :P Nagyon szépen, és a Sleek mindig jó :P

    VálaszTörlés
  4. A Lace-t elfogadnám:$pont ilyesmi színekre vadászom:)

    VálaszTörlés