Manhattan M & Only limitált kollekció

5:08 Varjúlány 4 Comments



Az Essence és a Catrice dömping után a Manhattan is előrukkol egy új limitált kiadással. 

Először is jön négy darab négyes paletta, így, ránézésre engem nagyon emlékeznek a Buffalo kiadásban szereplőkre. 


Jeans Teens


Button Baby


Square Dancer


 Bella Zipperella



Az első Jeans Teens egy kékes összeállítás, a második Button Baby egy barnás-natúrnak tűnik, egy narancssárga árnyalattal fűszerezve. A Square Dancer szürkés színeket tartalmaz, egy élénk pinkkel kiegészítve. Az utolsó Bella Zipperella a lila és a zöld szín kombinációjára épül, ez tűnik a legizgalmasabbnak számomra, bár a Square Dancer-t is szívesen kipróbálnám. 









A négyes palettákon kívül most csak lakkok érkeznek, igaz, ebből egyből öt is jön.
A rózsaszín nagyon bájos, de nem az én árnyalatom, ellenben a sárga egész szimpatikus.... a kedvencem viszont egyértelműen a sötétzöld, nagyon régóta szeretnék már egy ilyen körömlakkot.:)

Hüm... kicsit talán soványka, de nem tűnik rossznak ez a kollekció, kíváncsian várom!

Nektek hogy tetszik?:)

4 megjegyzés:

  1. Kék lakk nagyon bejövős. Pont most nézegettem manhattan lakkokat, és ki i szemeltem egyet. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem még nincs Manhattan lakkom, de nagyon szimpatikusak.:)

    VálaszTörlés
  3. Juj, a sárga tényleg gyönyörű. Kedvenc :D

    VálaszTörlés
  4. A zöld után nekem is az tetszik legjobban.:)

    VálaszTörlés