Maybelline Dream Satin alapozó

12:59 Varjúlány 3 Comments



Talán már nem teljesen aktuális ez a bejegyzés, mert nagy sajnálatomra kivonják a forgalomból ezt a kencét, de úgy érzem, mégis muszáj írnom róla, mert az egyik legjobb alapozó, amit valaha próbáltam. Müllerekben egyébként úgy tudom, még néhány hétig megtalálható, a DM-ekben pedig nagyon kedvező áron lehetett hozzájutni mostanában.:)






Az külsejével nincs különösebb problémám, viszont nem is tartom kifejezetten szépnek. Emlékszem, nagyon meglepődtem, amikor először kézbe vettem, valahogy mindig úgy képzeltem, hogy ez a flakon műanyag, de nem, üveg. Ez kinek előny, kinek hátrány, számomra az előbbi, de azt elismerem, hogy utazáshoz nem ez a legpraktikusabb. A matricák nem hajlamosak a kopásra, ezért piros pont, valamint a pumpás kiszerelésért is, amit imádok.:) A kupak jól zár, én bátran bedobnám akár a táskámba is, nem hinném, hogy egykönnyen lejönne a teteje, vagy bármi baja eshetne.
Megjegyezném, hogy egy régebbi szériának -amelyikből az én korábbi, már elfogyasztott flakonom is való- kicsit más volt a pumpája és a kupakja, nekem igazából azzal sem volt gondom, de ezt sokkal erősebbnek érzem, szerintem  picit szebb is.

Az állaga meglepően sűrű, már-már krémes, eleinte azon is csodálkoztam, hogy ez egyáltalán hogy lehet pumpás kiszerelésű. Én egyébként jobban szeretem az ilyet, mint a túl folyósat, szerintem könnyebb is egyenletesen eldolgozni. Némi illata is van, de csak enyhe szerencsére, annyira nem kellemes szerintem, tipikus alapozóillat, a felkenés után már egyáltalán nem érződik.

A fedése közepes, és még építhető is, szerintem ez drogériás viszonylatban egész jó, igazából csak az Accord Parfaittal találkoztam, ami ettől is erősebb. Bevallom, én néha már ezt is kicsit soknak érzem, hétköznapokon gyakran összekeverem a hidratálómmal.


Alapozó nélkül:





Alapozás után:





A finise... nos, már a neve is utal arra, hogy ez bizony nem lesz matt, enyhe szaténfénye van. Ezt nem olajosan, esetleg csillámosan kell elképzelni, tényleg selymes, szaténos hatása van, kicsit olyan, mintha már lenne egy kevés highlighter is az arcomon. Viszont emiatt inkább szárazabb, normál bőrön működhet jól.

Amit én még nagyon szeretek benne, az az, hogy egyáltalán nem szárít, sőt, úgy érzem, még jót is tesz a bőrömnek, eddig ilyet ezen kívül egyedül csak a Bourjois Healthy Mix Serumjával tapasztaltam.

A tartósságát én átlagosnak mondanám, igazából nekem végig bírja a napot, bár ilyen szempontból szerencsés vagyok, mert szinte minden kence jól teljesít rajtam. A pórusokba, ráncokba alapvetően nem hajlamos beleülni, de azt hozzá kell tennem, hogy a problémásabb területeket én már automatikusan átsimítom még egyszer, csak a biztonság kedvéért.
Kézzel is gyönyörűen fel lehet vinni, de a krémes állaga miatt én úgy tapasztaltam, hogy hagyományos alapozóecsettel lesz a legszebb.


Összefoglalva: Egy remek alapozó ez, én száraz és normál bőrűeknek feltétlen ajánlom, főleg most, hogy olcsóbban is be lehet szerezni. A fedése egész jó, nekem a csomagolásával sincs gondom, és még a bőröm is szereti... kell ennél több?:)

3 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, de nekem normál-zsíros a bőröm, arra szerintem ez nem túl jó. Viszont ajánlni fogom ismerősömnek akinek száraz a bőre :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, zsírosra tényleg nem lehet a legjobb.:/

    VálaszTörlés
  3. Egyszer volt ilyen alapozóm, az elején szerettem, aztán hosszabb idő után rájöttem, hogy mégse olyan jó, mert túl sűrű, nehezen lehet eldolgozni és természetes hatást elérni vele.

    VálaszTörlés